Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MyBigWish skriver: Jeg har fået det gratis nede på mit jordmodercentre Så du kan da høre din JM om de ikke evt tilbyder sådan nogen gratis behandlinger..
Jeg har fået det gratis nede på mit jordmodercentre Så du kan da høre din JM om de ikke evt tilbyder sådan nogen gratis behandlinger..
Det må jeg vidst hellere... skal heldigvis ud til hende snart
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Det må jeg vidst hellere... skal heldigvis ud til hende snart
Dejligt
Chalala85 skriver: Ja så kom vi så langt. Han er super aktiv, elsker simpelthen bare at mærke ham sparke så meget. Jeg vundet halsbrand til den store guldmedalje men det går vægten +5,2kg.
Ja så kom vi så langt. Han er super aktiv, elsker simpelthen bare at mærke ham sparke så meget. Jeg vundet halsbrand til den store guldmedalje men det går vægten +5,2kg.
Neiiii hvor er den fin - i klær hinanden
ChristinaS skriver: Neiiii hvor er den fin - i klær hinanden
hihi hvor er du skøn søde, tak
Lotus86 skriver: Guud hvor er det vildt at du allerede er så langtSuuuper fin mave
Guud hvor er det vildt at du allerede er så langtSuuuper fin mave
Jeg forstår det heller ikke altid. Husker hele tiden mig selv på at nyde det, inden jeg får set mig om så er han jo ude
Du er bare så fin gravid - bøvsen har en rigtig luksusbolig der
Munder skriver: Du er bare så fin gravid - bøvsen har en rigtig luksusbolig der
Åh tak Jeg håber også han nyder den
Lækker lækker.
Gaviscon er klamt at tygge, men godt mod halsbrand
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Lækker lækker. Gaviscon er klamt at tygge, men godt mod halsbrand
Jeg bruger det der Galileive eller hvad det hedder.. jeg er seriøst ved at ulrikke hver gang jeg tygger på en..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128