Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så kom vi så langt. Han er super aktiv, elsker simpelthen bare at mærke ham sparke så meget. Jeg vundet halsbrand til den store guldmedalje men det går vægten +5,2kg.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor er den fin
AalborgPigen skriver: Ej hvor er den fin
Tusind tak er også så glad for den
Chalala85 skriver: Ja så kom vi så langt. Han er super aktiv, elsker simpelthen bare at mærke ham sparke så meget. Jeg vundet halsbrand til den store guldmedalje men det går vægten +5,2kg.
Super fin mave du har fået
Akupunktur hjælper mod halsbrænd Det har hvert fald hjulpet mig..
MyBigWish skriver: Super fin mave du har fået Akupunktur hjælper mod halsbrænd Det har hvert fald hjulpet mig..
Tusind tak Det skal jeg vidst lige undersøge.. for nøj det kan være irriterende.. specielt når man skal sove hehe
Ihh hvor er du fin Og gode billeder !
Chalala85 skriver: Tusind tak Det skal jeg vidst lige undersøge.. for nøj det kan være irriterende.. specielt når man skal sove hehe
Det kan ødelægge ens nattesøvn helt Men efter jeg har fået Akupunktur mod det, har jeg næsten ikke haft det
Super flot babyhule
Puhaa jeg har haft halsbrænd hele graviditeten føøøj nu er det bar blevet så slemt om aftenen at de tygge tabeletter ikk virker
Er du virkelig allerede i uge 23?
Flot mave du har fået
For dælen hvor er du bare smuk!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128