Når man IKKE har haft plukveer og snart skal føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Den låner jeg med tilføjelsen jeg troede jeg havde skidesyge den første time LOL

Hahhaahahah !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

SjeBets

da jeg ventede den første havde jeg ingen plukveer overhovedet. Så jeg havde heller ingen anelse om hvornår det var , MEN man er ikke i tvivl synes jeg ... 

Tumle 

Anmeld

11. november 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Igennem hele min graviditet har jeg ikke haft plukveer, overhovedet. Jeg har hverken prøvet at min mave blev hård eller noget, og jeg er lige op over. Hvordan mon mine veer bliver når jeg aldrig har haft plukveer?  Andre der har prøvet det?

Er bange for at have veer, uden at kunne mærke noget 

Jeg havde heller ikke plukveer jeg kunne mærke. Kunne mærke at maven blev hård efter sex men ellers ikke. Men pludselig gik mit vand og SÅ skal jeg love for, at man kunne mærke veerne

Anmeld

11. november 2011

Skouboe

Veer er du slet ikke i tvivl om, så det skal du ikke være bange for"yý

Anmeld

11. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Bare rolig ALLE har plukveer,det er bare ikke alle der mærker dem,men de er der,så din livmoder er i form til den store dag.

Anmeld

11. november 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Igennem hele min graviditet har jeg ikke haft plukveer, overhovedet. Jeg har hverken prøvet at min mave blev hård eller noget, og jeg er lige op over. Hvordan mon mine veer bliver når jeg aldrig har haft plukveer?  Andre der har prøvet det?

Jeg havde ingen plukveer ... Men bare rolig Du skal nok kunne mærke noget når du har veer <3

Anmeld

11. november 2011

lycly

Anonym skriver:

Jeg havde heller aldrig plukveer. Eller. Min jordemoder kunne mærke en plukve på mig på et tidspunkt, men jeg kunne ingenting mærke Og TRO mig, jeg kunne mærke de rigtige veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.