Når man IKKE har haft plukveer og snart skal føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Anonym trådstarter

Igennem hele min graviditet har jeg ikke haft plukveer, overhovedet. Jeg har hverken prøvet at min mave blev hård eller noget, og jeg er lige op over. Hvordan mon mine veer bliver når jeg aldrig har haft plukveer?  Andre der har prøvet det?

Er bange for at have veer, uden at kunne mærke noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

AnneBJ

Dem skal du nok mærke!!! 

Jeg havde heller aldrig udtalte plukveer, men var ikke et sekund i tvivl da jeg havde veer!

God fødsel! 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Dem skal du nok mærke!!! 

Jeg havde heller aldrig udtalte plukveer, men var ikke et sekund i tvivl da jeg havde veer!

God fødsel! 

Ork dejligt med en der deler samme erfaring! har været helt bekymret for det, så kan jeg godt læne mig tilbage og vente på veerne

Mange tak! 

Anmeld

11. november 2011

mortilflere

Bare rolig dem opdager du nok

jeg har kun haft pluk ved nr 3 og 5 

Anmeld

11. november 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg havde heller ingen plukveer under hele min graviditet. Ihvertfald ikke nogen jeg kunne mærke, men da veer var der var jeg heller ikke i tvivl om at det var det.

Anmeld

11. november 2011

Mettefpigen

Jeg havde først plukveer da jeg var ca 35 uger henne.. og det var også sjældent jeg havde dem... Men da jeg fik plukveer som gik over til veer var jeg ikk i tvivl... Du skal nok MÆRKE dem!  Avvvvvvvvvvvvv....

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Bare rolig dem opdager du nok

jeg har kun haft pluk ved nr 3 og 5 

Puhaaa godt!

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Jeg havde heller ingen plukveer under hele min graviditet. Ihvertfald ikke nogen jeg kunne mærke, men da veer var der var jeg heller ikke i tvivl om at det var det.

Super! men plejer man ikke at have plukveer op til de rigtige veer? og hvad hvis jeg ikke får dem? 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg havde først plukveer da jeg var ca 35 uger henne.. og det var også sjældent jeg havde dem... Men da jeg fik plukveer som gik over til veer var jeg ikk i tvivl... Du skal nok MÆRKE dem!  Avvvvvvvvvvvvv....

Okay, håber det da! 

Anmeld

11. november 2011

kirsti

AnneBJ skriver:

DDem skal du nok mærke!!! 

God fødsel! 

Den låner jeg med tilføjelsen jeg troede jeg havde skidesyge den første time LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.