At sove ude...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Røverdatter

Min dreng på 5 uger er lige blevet lagt i barnevogn på vores altan i dag for at sove ude..

Har i andre nogle gode erfaringer med jeres små der har sovet ude? Og hvornår begyndte i at ligge dem ud i barnevognen..? Er det for tidligt at ligge min søn ud, når han stadig er så lille?

Min mor har fortalt at vi (min søster og jeg) altid sov middagslur udenfor i barnevogn, også om vinteren - hun siger at vi sov som sten og havde godt af al den friske luft. Og det kan jeg jo sagtens sætte mig ind i, så vil høre jer om i mener det samme? Eller har andre erfaringer?

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

JonTri

Mine har sovet ude fra dag et. Bare den lille er over 3 kg og ellers rask...

Anmeld

11. november 2011

mortilflere

Tænk på at ved hus muren er der varmere end ude midt i en have

Mine er kommet hurtigt ud , oxo Benjamin fra 08-12-05  , jeg har altid brugt et køleskab termometer og har lagt det i barnevognen ved ansigtet  så kan man måle hvor koldt der virkeligt er

Anmeld

11. november 2011

spj

Min pige har også altid sovet ude. Selv sidste vinter i snestorm hvor hun var 7-8 måneder. Hun sover så godt ude og det er rart at man kan gøre rent mens de sover uden at skulle tænke på at være stille.
Hvis jeg lægger hende inden for om dagen sover hun maks 1 time og når hun sover ude sover hun minimum 2 timer for det meste omkring de 3. I onsdags sov hun så lige tæt på 4 timer så nåede mor også at slappe af
Så kan kun sige ud med ham

Anmeld

11. november 2011

MaybeBaby

Himmelsmil skriver:

Min dreng på 5 uger er lige blevet lagt i barnevogn på vores altan i dag for at sove ude..

Har i andre nogle gode erfaringer med jeres små der har sovet ude? Og hvornår begyndte i at ligge dem ud i barnevognen..? Er det for tidligt at ligge min søn ud, når han stadig er så lille?

Min mor har fortalt at vi (min søster og jeg) altid sov middagslur udenfor i barnevogn, også om vinteren - hun siger at vi sov som sten og havde godt af al den friske luft. Og det kan jeg jo sagtens sætte mig ind i, så vil høre jer om i mener det samme? Eller har andre erfaringer?

Tak 

Man siger at baby bare skal være over sin fødselsvægt og ellers over 3 kg, så må h*n gerne sove ude. Min dreng på snart 8 uger sover ude om dagen. Og han skal også sove ude til vinter. Dog fraråder de, at de putter ude fra -5 grader og i rimtåge

Anmeld

11. november 2011

Clisolka

Isabella var ca. 1 uge gammel da hun kom ud på altanen og sov (hun er fra slut oktober sidste år). Som de andre skriver, så længe baby er over sin fødselsvægt og 3 kg, så er det okay de små kommer ud og sover - og det er super godt med al den friske luft  De sover SÅ godt ude i den friske luft - Isabella kunne snildt tage 5 timer, hvis hun fik lov 

Anmeld

11. november 2011

morethanperfect

Himmelsmil skriver:

Tak 

Oscar var 2 uger da han sov udenfor første gang  

Han sov godt udenfor !

Anmeld

11. november 2011

K&S

Himmelsmil skriver:

Tak 

Anton har sovet ude på altanen siden har var ca. 2 uger gammel

Han kan slet ikke finde ud af at sove indenfor om dagen, tremmesengen er kun til natten

Anmeld

11. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De har begge sovet ude i deres barnevogn fra de var 1 uge gammel. De er fra marts og fra oktober. Lina er 2 år og 7 mdr., og hun sover stadigvæk lur i sin barnevogn hjemme i weekenderne selvom hun næsten ikke kan ligge i den mere. Hun elsker den

Anmeld

11. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Himmelsmil skriver:

Tak 

Da vi forlod barsels afd fik vi at vide at han ikke måtte komme ud at sove før end han var over sin fødsel vægt...

Så vi vented til sp havde været der 1. gang, da han var næsten 3 uger gammel og der havde han taget 50 g på - så der røg han ud at sove...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.