Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mayapigen skriver: Hej Jeg har termin den 5. marts, og skal have mit barn nr. 2 :0) Min søn hedder Silas, så Jeg mangler et rigtig sødt og feminint navn til min prinsesse. Ind til vider har vi snakket om Olivia og Lilje, men vi er langt fra sikker på nogle af dem. Kom gerne med en masse bud (jeg vil ikke have et helt almindeligt dansk navne.)
Hej
Jeg har termin den 5. marts, og skal have mit barn nr. 2 :0) Min søn hedder Silas, så Jeg mangler et rigtig sødt og feminint navn til min prinsesse.
Ind til vider har vi snakket om Olivia og Lilje, men vi er langt fra sikker på nogle af dem.
Kom gerne med en masse bud (jeg vil ikke have et helt almindeligt dansk navne.)
Hvad med Silke eller Maise ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mit ynglingsnavn lige nu er Alice - men vi skal have en dreng
Moms
Hey er selv helt vild med mille my... så ville lige dele det...
jeg kan godt lide Ziva eller Sif
Min pige hedder Tinke men der er mange navne der er pæne
Zophia Zophie Aya Zarah osv håber i finder et i kan lide
Synes det er så fedt at se alle navnene og der er mange rigtig gode imellem Men det bedste ved det hele er, at ikke én eneste af jer har nævnt det navn vi har fundet til vores lille pige, hvis det altså er en pige Det gør mig bare mere sikker i min sag om, at vi har valgt rigtigt, for hun bliver en ener
delimus skriver: Synes det er så fedt at se alle navnene og der er mange rigtig gode imellem Men det bedste ved det hele er, at ikke én eneste af jer har nævnt det navn vi har fundet til vores lille pige, hvis det altså er en pige Det gør mig bare mere sikker i min sag om, at vi har valgt rigtigt, for hun bliver en ener
Dem jeg kender som har en Silas, har også en Sophia & en Cecilia. Ellers er der jo:
Det kunne også være:
Fleur
Nadine
Eline
Joy
Celia
Cindy
Mai
Emmy
Meta
Siri
Ally
Kiki
Vilja, sofia, isabella, smilla, Ella, celina
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128