Jeg skal have en pige, jeg har bare ikke et navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.779 visninger
31 svar
1 synes godt om
11. november 2011

Liljesilas

Hej

Jeg har termin den 5. marts, og skal have mit barn nr. 2 :0) Min søn hedder Silas, så Jeg mangler et rigtig sødt og feminint navn til min prinsesse.

Ind til vider har vi snakket om Olivia og Lilje, men vi er langt fra sikker på nogle af dem. 

Kom gerne med en masse bud (jeg vil ikke have et helt almindeligt dansk navne.) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Lunae

mayapigen skriver:

Hej

Jeg har termin den 5. marts, og skal have mit barn nr. 2 :0) Min søn hedder Silas, så Jeg mangler et rigtig sødt og feminint navn til min prinsesse.

Ind til vider har vi snakket om Olivia og Lilje, men vi er langt fra sikker på nogle af dem. 

Skønne navne. Er vild med Lilje Jeg har en Camille !

Anmeld

11. november 2011

Jonatansmor

Forstår ikke helt at man tør vælge navn til et væsen man ikke har mødt...

Hvad nu hvis I har bestemt hun er en Pernille og hun så faktisk er en ... Henriette?

Anmeld

11. november 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Nika
Mila
Elina
Leonie
Mira
Zia
Ziva
Liva
Katie
Carli
Nova
Alva

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

11. november 2011

banditten2011

Sofia

Anmeld

11. november 2011

lycly

Forstår ikke helt at man tør vælge navn til et væsen man ikke har mødt...

Hvad nu hvis I har bestemt hun er en Pernille og hun så faktisk er en ... Henriette?

Vi turde heller ikke beslutte os for et bestemt navn, før vi "mødte" hende. Men tror bare TS trænger til noget inspiration og nogle idéer

Jeg synes Liva er et super fint og feminint navn . Eller Alba/Alma

Anmeld

11. november 2011

Maja88

Vigga

Viola

Esther

Agnes

Anmeld

11. november 2011

MissTas

Hej

Vi skal have en datter der skal hedde Annastacia

Kommer der en nummer to bliver det filluca

Synes lilje og olivia er vildt sødt til Silas Eller Aiya

Anmeld

11. november 2011

Tin

Profilbillede for Tin
mayapigen skriver:

Hej

Hvad med Juliane

Anmeld

11. november 2011

Drømme

mayapigen skriver:

Hej

Hvad med :
Ofelia,
Lily,
Aurora (som jeg er fuldstændig forelsket i, og hvis vi får en datter, håber jeg virkelig det navn passer til hende ),
Silke,
Silje / Silja
Rose / Rosa ?

Håber det gav lidt inspiration
Ellers er der jo sider som behindthename.com , mitbarnsnavn.dk baby-navne.dk osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.