Så er jeg tilbage igen, efter at det slog mig helt ud, at mens kom til tiden i weekenden
Men nu er jeg tilbage og godt igang med en ny cyklus og dermed en ny chance for at få opfyldt vores ønske
Jeg har besluttet mig for, at jeg VIL se positivt på, at sidste måned bare ikke var vores måned (men at denne måned selvfølgelig bliver
), så jeg har lavet en lille liste til mig selv
- Slipper for at have termin midt i industriferien , hvor INGEN i familien er hjemme. Og dermed heller ikke ville kunne komme til børnefødselsdag fremover 
- Hvis jeg bliver lige så meget plaget af kvalme denne gang som sidste gang, så når jeg at få mine eksaminer overstået inden kvalmen (måske) starter
- Min bachelor er 100% sikkert overstået inden jeg føder, også hvis jeg føder før tid som sidst
- Jeg får en dejlig lang sommerferie inden baby kommer (hvis jeg altså bliver gravid i denne måned eller næste). Hvor jeg sidste gang lige akkurat nåede at få mine eksaminer overstået, så jeg var SLET ikke klar til babys ankomst.
- Min mens kom i det mindste lige til tiden, så min krop fungerer indtil videre upåklageligt (
) 
- Vi har en måned længere til at spare sammen til den nye baby
Det var vist hvad jeg lige kunne komme på
Så nu ser vi med nye friske øjne på PB og den ÆL (ca. d. 21/11) kan bare komme an
Vi er klar
Kram fra en helt ny FruHimmelblå
P.S. TUSIND TUSIND TUSIND tak til alle de utrolige piger, som var SÅ søde, forstående og støttende i min tråd i fredags, da min mens kom
Jeres ord hjalp virkelig meget