Første scanning - hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

MissTas

samantha1986 skriver:

Tak for det :-) Så skal jeg lige være lidt tålmodig endnu. Synes jo bare jeg skulle have fået en tid i tirsdags. Men sådan er det jo ikke lige. Men det er altid sværere at vente når man er spændt på det

Hvis ikke du snart hører noget, så ville jeg ringe til dem, der hvor du skal scannes.. jeg ringede selv derop, fordi jeg ikke modtog noget brev og det viste sig at de ikke havde modtaget mine papirer fra lægen, så være lige obs.. der kan ske fejl og ville være ærgeligt at misse en NF fordi man ikke selv har været lidt opmærksom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

samantha1986

Jeg har faktisk lige fået brev om at jeg skal til scanning d. 24 november. så 14 dage endnu. det klarer jeg nok lige at vente

Anmeld

11. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg skulle selv bestille tid på nettet til nf - begge gange på Hvidovre

Anmeld

11. november 2011

Giraffen

kimfrit skriver:

Skal man ikke selv booker tid til NF? Det skulle jeg i min første graviditet på hvidovre

det afhænger af kommune, i Århus der får man indkaldelsesbrev

Anmeld

11. november 2011

MissBee

samantha1986 skriver:

Jeg var til første læge besøg i tirsdags. Jeg er 10+6 uger henne. Og lægen sagde at jeg ville modtage et brev med dato for nf scanning. Hvor lang tid skulle i vente fra I havde været ved lægen til I skulle til scanning.

Ved godt det kan være meget forskelligt, for det kommer jo an på hvornår man var ved lægen.

Jeg var til tidlig scanning i går (5+0) og skal igen om 14 dage... så selve NF er et stykke tid væk....

Anmeld

11. november 2011

LilleLene

kimfrit skriver:

Skal man ikke selv booker tid til NF? Det skulle jeg i min første graviditet på hvidovre

Der er vidst meget forskel på jylland og sjælland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.