Første scanning - hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. november 2011

samantha1986

Jeg var til første læge besøg i tirsdags. Jeg er 10+6 uger henne. Og lægen sagde at jeg ville modtage et brev med dato for nf scanning. Hvor lang tid skulle i vente fra I havde været ved lægen til I skulle til scanning.

Ved godt det kan være meget forskelligt, for det kommer jo an på hvornår man var ved lægen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

AndreasMor84

du skal til nf scanning mellem uge 11 og 13.. så brevet kommer nok meget snart

Anmeld

11. november 2011

sarahjylland

Du kommer til scanning i uge 13. Der går en lille uges tid inden du får besked

Anmeld

11. november 2011

samantha1986

Tak for det :-) Så skal jeg lige være lidt tålmodig endnu. Synes jo bare jeg skulle have fået en tid i tirsdags. Men sådan er det jo ikke lige. Men det er altid sværere at vente når man er spændt på det

Anmeld

11. november 2011

Giraffen

samantha1986 skriver:

Jeg var til første læge besøg i tirsdags. Jeg er 10+6 uger henne. Og lægen sagde at jeg ville modtage et brev med dato for nf scanning. Hvor lang tid skulle i vente fra I havde været ved lægen til I skulle til scanning.

Ved godt det kan være meget forskelligt, for det kommer jo an på hvornår man var ved lægen.

puha ja det ka jeg godt huske - fandt ud af jeg var gravid 20. juli og første scanning var 9. september... det var godt nok længe at vente...

men pludseligt så er tiden gået og så er i til NF

Anmeld

11. november 2011

samantha1986

Giraffen skriver:

puha ja det ka jeg godt huske - fandt ud af jeg var gravid 20. juli og første scanning var 9. september... det var godt nok længe at vente...

men pludseligt så er tiden gået og så er i til NF

Jeg fandt ud af det da jeg var 4 uger henne. Og tiden indtil nu er jo gået hurtigt. så jeg klarer jo også et par uger mere, selv om man nu synes det er lang tid

Anmeld

11. november 2011

Livsmor

Du får en indkaldelse fra det pågældende hospital. Den skal foretages mellem uge 11+3 og 13+6.

Anmeld

11. november 2011

MortilAlmaogNohr

Hmm jeg skal føde på Hvidovre Hospital i KBH, og der bookede jeg bare selv en tid til nakkefolds scanning på nettet, og også til blodprøven.

Anmeld

11. november 2011

kimfrit

Skal man ikke selv booker tid til NF? Det skulle jeg i min første graviditet på hvidovre

Anmeld

11. november 2011

chael

samantha1986 skriver:

Nakkefolds scanningen ligge fra man er 11+6 til 13+6. Så der bliver i det tidsrum du bliver indkaldt

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.