babyhår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Frejsmor

Frøken J. skriver:

Nårh ja, det var smart! Men bliver hun ikke kold så? Har fået anbefalet at slutte med håret fordi hun ellers bliver kold

Enten kan du jo hurtigt tørre hendes hår, så det ikke er så vådt og koldt for hende, eller også kunne du jo gøre det i omvendt rækkefølge.. Altså vaske kroppen først med olie i badevandet og så bare have noget tempereret vand i en skål for sig, som du så øser fra og vasker hendes hår i på den måde.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

lycly

Frøken J. skriver:

Nårh ja, det var smart! Men bliver hun ikke kold så? Har fået anbefalet at slutte med håret fordi hun ellers bliver kold

Det har jeg ikke tænkt over faktisk, hun virker ikke generet af det, når jeg gør det. Nu er det så heller ikke ved hvert bad at jeg bruger olie, så det er kun når jeg bruger olie, at jeg vasker håret først

Anmeld

11. november 2011

2721

Jeg springer på samme vogn som Tanja
Charlie lider af børneeksem og vi bader i vand der ikke er noget i og bruger så a- derma crem.
A-derma laver dog en renseolie mener jeg der er som er ret godt til håret. Den bruger vi i ny og næ i vandet og den er jeg godt tilfreds med. Men de fleste apoteker er super gode til at vejlede

Anmeld

11. november 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

åsslslaskal

Altså jeg synes egentlig olien har en god effekt, men kan da prøve uden :-)

Så slap i da for at hun fik olie i håret for det er bare ikke særlig lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.