min datter 18 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

LR85

nu har du jo også lidt større børn, så måske ved du hvor alng tid de overhoved gider se det... til de er 2 år, 3, 4??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Henriette Aaby

merle2010 skriver:

hun er super god til at vise hvad hun mener...

hvis hun ikke kan forklare det med ord viser hun mig det bare...

ligsom hvis hun er færdig med at spise, så giver hun mig tallerkenen..

eller hvis hun er tørstig går hun ud i køkkenet og peger på saftevandet...

hun er bare så dygtig altså...

ååhh jeg er sådan en stolt mor

Ej men det skal man være Kender det så godt selv... Jeg synes jo også at jeg har det mest begavet barn i hele verden og fantastiske

Anmeld

10. november 2011

merle2010

louiseandersen85 skriver:

nu har du jo også lidt større børn, så måske ved du hvor alng tid de overhoved gider se det... til de er 2 år, 3, 4??

altså vores de store er 5 år og ser det stadig

de vælger tit teletubbies til natfilm, også selvom vi siger at de er blevet for store.. hihi

så det er åbenbart stadig sjovt når man er 5 og snart skal i skole.. hihi

Anmeld

10. november 2011

LR85

merle2010 skriver:

altså vores de store er 5 år og ser det stadig

de vælger tit teletubbies til natfilm, også selvom vi siger at de er blevet for store.. hihi

så det er åbenbart stadig sjovt når man er 5 og snart skal i skole.. hihi

super, så er jeg glad for jeg invistede hele 50 kr i en a filmenen

Anmeld

10. november 2011

Svenne

Hvor sødt..

Min søn på 18 mdr. er også begyndt at se Teletubbies. Han går selv hen og finder dvd'en, tager den ud af kassen og putter den i maskinen... Snart kan han nok også selv bruge fjernbetjeningen og finde det kapital, han vil se.. Suk, de bliver så store de små..

Anmeld

10. november 2011

Dutti

merle2010 skriver:

jeg har gået og undret mig sådan over at min datter siger "bie bie bie" hele tiden.. jeg kunne altså ikke finde ud af hvad f..... hun mente..

så spurgte hende tilsidst hvor er bie henne?? kan du vise mor hvor bie er henne.

hun løb ind på sine søskendes værelse og satte sig i stolen foran fjersynet og pegede på fjernsynet..

der kom jeg så i tanke om at hende og hendes storesøster havde siddet og set teletubBIES...

det var sku da TELETUBBIE hun sagde.. jeg satte filmen på og hun var opslugt fra starte til slut..

hun snakker hele tiden om teletubbies og den skal helst køre inde på fjernsynet konstant.. haha

Hehe, hvor herligt det Er bare ikke altid så nemt at forstå hvad de mener men godt mysteriet blev løst.

Her havde vi en datter der gik og råbte kuuunaaar og anede virkelig ikke hvad del betød .. så en dag kalder min mand koooneee og så faldt 25 øren hun kaldte selvfølgelig på kone ligesom far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.