min datter 18 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.682 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. november 2011

merle2010

jeg har gået og undret mig sådan over at min datter siger "bie bie bie" hele tiden.. jeg kunne altså ikke finde ud af hvad f..... hun mente..

så spurgte hende tilsidst hvor er bie henne?? kan du vise mor hvor bie er henne.

hun løb ind på sine søskendes værelse og satte sig i stolen foran fjersynet og pegede på fjernsynet..

der kom jeg så i tanke om at hende og hendes storesøster havde siddet og set teletubBIES...

det var sku da TELETUBBIE hun sagde.. jeg satte filmen på og hun var opslugt fra starte til slut..

hun snakker hele tiden om teletubbies og den skal helst køre inde på fjernsynet konstant.. haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

LR85

gud hvor sødt.

det kan være jeg lige skal høre efter hvad min søn siger for et ord når han peger på fjernsynet og netop vil se teletubbies

ligesom han siger USI til musik..

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

merle2010 skriver:

jeg har gået og undret mig sådan over at min datter siger "bie bie bie" hele tiden.. jeg kunne altså ikke finde ud af hvad f..... hun mente..

så spurgte hende tilsidst hvor er bie henne?? kan du vise mor hvor bie er henne.

hun løb ind på sine søskendes værelse og satte sig i stolen foran fjersynet og pegede på fjernsynet..

der kom jeg så i tanke om at hende og hendes storesøster havde siddet og set teletubBIES...

det var sku da TELETUBBIE hun sagde.. jeg satte filmen på og hun var opslugt fra starte til slut..

hun snakker hele tiden om teletubbies og den skal helst køre inde på fjernsynet konstant.. haha

hahahah ej hvor sødt  !!!
Glæder mig altså helt vildt til min lille dreng begynder at have et sprog.. Det må være så hyggeligt at skulle gætte sig til hvad de siger de små pus!
Jeg var nede og hente min søn i DP i dag, og der var der en af børnene der snakkede til mig, og jeg forstod virkelig intet af hvad denne lille dreng prøvede at sige Håber jeg bliver bedre til at tyde victors sprog haha

Men super sød historie  

Anmeld

10. november 2011

merle2010

louiseandersen85 skriver:

gud hvor sødt.

det kan være jeg lige skal høre efter hvad min søn siger for et ord når han peger på fjernsynet og netop vil se teletubbies

ligesom han siger USI til musik..

ja jeg kunne bare ikke finde ud af hvad hun snakkede om...

jeg troede først det var hendes søskende da hun pegede ind på deres værelse..

min "bie bie bie" lyder ikke meget som anastazia og julian.. hehe

og self var det teletubbies...

viste hende det for første gang for 2 uger siden og det er bare en succes.. hihi

hun sidder og siger hej hej, farvel og hov og hva det... sammen med de skide teletubbier..

Anmeld

10. november 2011

Zeus

merle2010 skriver:

Årh hvor sødt!!!

Anmeld

10. november 2011

merle2010

MissChrista skriver:

hahahah ej hvor sødt  !!!
Glæder mig altså helt vildt til min lille dreng begynder at have et sprog.. Det må være så hyggeligt at skulle gætte sig til hvad de siger de små pus!
Jeg var nede og hente min søn i DP i dag, og der var der en af børnene der snakkede til mig, og jeg forstod virkelig intet af hvad denne lille dreng prøvede at sige Håber jeg bliver bedre til at tyde victors sprog haha

Men super sød historie  

ja det er så sjovt.. men det kan sku også være svært at tyde deres sprog..

når man spørg hende om hun vil have slik, siger hun nej og ryster på hovedet selvom hun mener ja..

hun siger nej til alt i øjeblikket og når hun så ikke får noget så bliver hun sur.. hehe

det er sku ikke nemt..

Anmeld

10. november 2011

Henriette Aaby

merle2010 skriver:

Hvor sødt

Jeg tænker også hvor må det være skønt at hun nu kan forstå hvad du siger og vise dig hvad hun mener. Det er jo ren kommunikation

Anmeld

10. november 2011

LR85

merle2010 skriver:

ja jeg kunne bare ikke finde ud af hvad hun snakkede om...

jeg troede først det var hendes søskende da hun pegede ind på deres værelse..

min "bie bie bie" lyder ikke meget som anastazia og julian.. hehe

og self var det teletubbies...

viste hende det for første gang for 2 uger siden og det er bare en succes.. hihi

hun sidder og siger hej hej, farvel og hov og hva det... sammen med de skide teletubbier..

hvor er det sjovt.

Jeg introducerede det også for en måned siden (min søn er 20 måneder) og det er også rigtig succes. Faktisk lidt for meget..

Anmeld

10. november 2011

merle2010

Henriette Aaby skriver:

Hvor sødt

Jeg tænker også hvor må det være skønt at hun nu kan forstå hvad du siger og vise dig hvad hun mener. Det er jo ren kommunikation

hun er super god til at vise hvad hun mener...

hvis hun ikke kan forklare det med ord viser hun mig det bare...

ligsom hvis hun er færdig med at spise, så giver hun mig tallerkenen..

eller hvis hun er tørstig går hun ud i køkkenet og peger på saftevandet...

hun er bare så dygtig altså...

ååhh jeg er sådan en stolt mor

Anmeld

10. november 2011

merle2010

louiseandersen85 skriver:

hvor er det sjovt.

Jeg introducerede det også for en måned siden (min søn er 20 måneder) og det er også rigtig succes. Faktisk lidt for meget..

ja hun vil se det konstant.. hihi

men jeg sætter det på inde på værelset, så kan hun selv bestemme hvor hun vil være

hun har fået 2 bamser med teletubbies, og det er hendes yndlingsbamser.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.