hoste...hvordan er det nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. februar 2009

Loggidut

udluftning, hæve sengen i fodenden, og kamillethe...hvad andet er der lige at gøre?

Tif galper som en syg hund...i dag er det da helt tosset...men jeg kan sgu ikke huske nogle af de der tommelfingerregler som jeg ellers plejer at smide ud til højre og venstre med...

jeg er sgu ved at være lidt træt af det her sygdom...nu er vi godt nok ved at have fået nok.
Michael sov halvdelen af natten på Tiffanies gulv, fordi han ikke kunne lide hun hostede sådan...og mon ikke tjansen bliver min i nat...så nu vil jeg sgu gerne aliere mig en smule!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2009

Rasmine

Hostesaft

Anmeld

14. februar 2009

ka li ja

smør under næsen!!!! lol
det virker på alt.. har en gammel klog kone engang fortalt mig

Anmeld

14. februar 2009

Helle30

Hæve sengen i fodenden???
Jeg håber, du har skrevet forkert - for ellers har jeg da gjort det forkerte hver gang.
Vi har et par gange knust en halv Vicks i en morter og givet den i en tår kamillete m. mælk. Det virkede somom, det hjalp, eller også var blandingen så klammoristisk, at Sofie holdt op med at hoste af frygt for, hun ville få mere.

- Helle

Anmeld

14. februar 2009

Helle30

Mebach skriver:

Hostesaft

Jeg ved ikke hvorfor, men på apoteket anbefaler de ikke hostesaft til børn under to år. Jeg var derinde engang, fordi vi var ved at blive helt skeløjede af det hosteri om natten, og da damen bag disken spurgte til Sofies alder, og jeg svarede, at hun var 1 år og 2 mdr, så fik jeg den besked.
Jeg var lige ved at bede om at få det alligevel, for jeg var ret desperat - men så kunne jeg jo have stået dér og udleveret mig selv som en dårlig mor, eller hvad konen nu kunne have fundet på at tænke...

- Helle

Anmeld

14. februar 2009

Rasmine

Ja, det er rigtigt nok, men det er dælme synd for de små, når de hoster en hel nat.
Spurgte lægen angang hvor Mille hostede helt vildt, så fik hun sådan noget astma-hostesaft, i samme ombæring spurgte jeg om Rasmus også måtte få noget af det "almindelige", det måtte han gerne.
Så det får han altså, hvis han hoster.

Anmeld

14. februar 2009

Loggidut

Jo jo, den med fodenden var klart en fejl! LOL!
Ja her smørre vi sgu med olie fra morgen til aften, og det virker mod snotten, men hosten fjerner det altså ikke.
Vi har lige været en smut på lægevagten her til middag i dag, og det er kun influenza, der sidder ikke noget på ørene eller brystet, så nu er jeg selv lidt mere rolig...
Jeg kan mærke det har hjulpet at skifte på sengen og få luftet grundigt ud...og lige som jeg skrev det, begyndte ungen igen at galpe...ja, vi tager det da bare i en stiv arm, men for pokker jeg er træt i dag, klokken 4 i nat faldt Michael og jeg i søvn.

Jeg hader bare når de unger er syge, altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.