Snydt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Puha, jeg kan godt huske det. Jeg var også vildt skræmt.
Men selvfølgelig er alt ok!!!!

Ja jeg kan også mærke lidt i halsen, men det skal bare ikke blusse op. Vi har 30 til fødselsdag i weekenden. Så jeg skal ikke være syg...

Jamen det går godt. Jonas har taget 3 skridt et par gange, så måske går han snart. Jeg håber.

JAAAAA savner også jer alle.
Du må lige give mig en update på hvordan det går alle!

Åh så håber jeg ikke du bliver mere syg...

Hvor er det sejt at han er begyndt at gå!!! Du må lige uploade et par billeder af dine skønne drenge! Det er for lang tid siden jeg har set dem!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Karo

michella80 skriver:

Helt vildt godt!!! Men ja det må være dyrt at starte op selv!

Og ja det ER da godt nok heldigt at hun har fri din mor og vil BRUGE sine fridage på at passe Ida. Hvis min mor havde fri og vidste Carla var syg ville hun ikke bruge sine fridage på at passe hende. Det tror jeg virkelig ikke!

Der er min mor heldigvis rigtig sød.

Hun vil MEGET gerne passe børnene og hvis hun ikke har andre planer så tager hun dem gerne. Hun er også sød til at tage dem hverdage selv om de ikke er syge. Marcus har bla. været med mormor på havnerundfart en gang og i tivoli en anden gang.

Det er da lidt øv at din mor ikke vil tage hende hvis hun har muligheden

Anmeld

17. november 2011

Karo

sarahb skriver:

Puha, jeg kan godt huske det. Jeg var også vildt skræmt.
Men selvfølgelig er alt ok!!!!

Ja jeg kan også mærke lidt i halsen, men det skal bare ikke blusse op. Vi har 30 til fødselsdag i weekenden. Så jeg skal ikke være syg...

Jamen det går godt. Jonas har taget 3 skridt et par gange, så måske går han snart. Jeg håber.

JAAAAA savner også jer alle.
Du må lige give mig en update på hvordan det går alle!

Gud hvor går tiden hurtigt. Jeg syndes lige i har fået ham, og nu går han næsten allerede

Der florere en masse sygdom iøjeblikket, men jeg håber da helt sikkert du slipper så du kan nyde fødselsdagen.

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

Karo skriver:

Der er min mor heldigvis rigtig sød.

Hun vil MEGET gerne passe børnene og hvis hun ikke har andre planer så tager hun dem gerne. Hun er også sød til at tage dem hverdage selv om de ikke er syge. Marcus har bla. været med mormor på havnerundfart en gang og i tivoli en anden gang.

Det er da lidt øv at din mor ikke vil tage hende hvis hun har muligheden

Ja det er lidt øv. Jeg skal heller ikke kunne sige det, men jeg tror bare ikke hun ville gøre det. Min mor og jeg har et godt forhold. Det er ikke sådan altså. Men min mor er bare ikke lige altid lige på pletten når det gælder sådan noget. Og så er hun vildt sygdomsforskrækket, så hvis vi er bare en SMULE syge vil hun ikke være sammen med os. He he..

Anmeld

17. november 2011

sarahb

Karo skriver:

Gud hvor går tiden hurtigt. Jeg syndes lige i har fået ham, og nu går han næsten allerede

Der florere en masse sygdom iøjeblikket, men jeg håber da helt sikkert du slipper så du kan nyde fødselsdagen.

JA det er så vildt.. 1 år... Det er gået så stærkt....

Hvordan går det med jer og ungerne?

Anmeld

17. november 2011

Karo

sarahb skriver:

JA det er så vildt.. 1 år... Det er gået så stærkt....

Hvordan går det med jer og ungerne?

Jamen det går godt

De bliver jo frygtligt hurtigt store (de små), selv om Ida vokser mere i breden end i højden

Anmeld

17. november 2011

sarahb

Karo skriver:

Jamen det går godt

De bliver jo frygtligt hurtigt store (de små), selv om Ida vokser mere i breden end i højden

hihi, det har altså også sin charme... Og det går godt i huset og det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.