Snydt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Ja jeg faldt også i med et brag total snyd! Godt at hørederes dig smukke!

Ærgeligt med blæren med hvad med alt det andet? Hvordan har du det? 

Knus

Bortset fra blæren har jeg det rigtig godt!!! Jeg skal bare sørge for at spise og spise og spise!!! Jeg NYDER at jeg ikke har kvalme. Men det har den bivirkning at jeg endnu ikke forstår at jeg er gravid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

<3

michella80 skriver:

Bortset fra blæren har jeg det rigtig godt!!! Jeg skal bare sørge for at spise og spise og spise!!! Jeg NYDER at jeg ikke har kvalme. Men det har den bivirkning at jeg endnu ikke forstår at jeg er gravid!

Godt at høre med kvalmen! Og spis endelig 

Mindre godt med at du endnu ikke har forstået det... Hvornår skal du til jm? Det var først der det rigtigt gik op for mig

Anmeld

16. november 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Godt at høre med kvalmen! Og spis endelig 

Mindre godt med at du endnu ikke har forstået det... Hvornår skal du til jm? Det var først der det rigtigt gik op for mig

Jeg skal til jordemoder d. 9.dec. Så må vi se om 10-øren falder. Jeg tror jeg forstår det når jeg ser den! Jeg skal scannes d. 25/11, så det glæder jeg mig til

Anmeld

16. november 2011

sarahb

Hej smuksak. Der sker ikke en fis. Det må være meget bedre på facebook!!!!!

Håber at maven, carla og dig og manden har det fantastisk

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Hej smuksak. Der sker ikke en fis. Det må være meget bedre på facebook!!!!!

Håber at maven, carla og dig og manden har det fantastisk

Ja der sker meget på facebook! Jeg har også savnet at snakke med dig!!!!

Ja vi har det alle fint. Jeg er sløj i de dage her. Fejler det samme som resten af DK. Ondt i hals, hovede, snottet og bare SLATTEN!

Det går godt med maven. Jeg er så spændt på at se den lille. Jeg skal scannes d. 25.nov og jeg må indrømme at jeg bare er så nervøs denne gang. Jeg er skide bange for at hjertet ikke slår på den. Jeg ved ikke hvorfor jeg er så skræmt denne gang. Jeg tror måske det har noget at gøre med at jeg ikke har haft voldsom kvalme denne gang og så tager jeg det som et dårligt tegn. Jeg håber virkelig alt er i orden. Nu er der kun en uges tid til jeg finder ud af det. Jeg tør bare ikke tro på at jeg får lov at beholde den lille baby før jeg har set den er ok. Jeg håber bare jeg kan nyde resten af graviditeten efter scanningen. Slappe af og knytte bånd til spunken.

Hvordan går det hjemme ved jer??? Har dine smukke drenge det godt??

Anmeld

17. november 2011

Karo

Ja, her er efterhånden meget dødt

Hvad ser der hos os

Martin er startet som selvstændig fra i mandags. Jeg er sikker på det nok skal komme til at gå rigtigt godt, men pt. er der så mange udgifter at vi må spare lidt på alt andet.

Marcus er faldet rigtigt godt til i børnehaven og er efterhånden blevet en stor dreng.

Ida er en krudtugle af dimentioner. Hun gør alt det hun ikke må og gerne flere gange. Pt. er hun dog syg og min mor har været så sød at passe hende både i dag og imorgen

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

Karo skriver:

Ja, her er efterhånden meget dødt

Hvad ser der hos os

Martin er startet som selvstændig fra i mandags. Jeg er sikker på det nok skal komme til at gå rigtigt godt, men pt. er der så mange udgifter at vi må spare lidt på alt andet.

Marcus er faldet rigtigt godt til i børnehaven og er efterhånden blevet en stor dreng.

Ida er en krudtugle af dimentioner. Hun gør alt det hun ikke må og gerne flere gange. Pt. er hun dog syg og min mor har været så sød at passe hende både i dag og imorgen

Det er helt vildt spændende at han er gået for sig selv!!! Men var det ikke noget med at han havde nogle faste kunder som fulgte med? Det kan vi da kun håbe de holder!

Helt vildt dejligt din mor kan hjælpe dig! Det er bare heller ikke nemt med arbejde og syge børn!!! Så er det et kæmpe plus at have nogen der kan hjælpe. Det har vi ikke.

Anmeld

17. november 2011

Karo

michella80 skriver:

Det er helt vildt spændende at han er gået for sig selv!!! Men var det ikke noget med at han havde nogle faste kunder som fulgte med? Det kan vi da kun håbe de holder!

Helt vildt dejligt din mor kan hjælpe dig! Det er bare heller ikke nemt med arbejde og syge børn!!! Så er det et kæmpe plus at have nogen der kan hjælpe. Det har vi ikke.

Jo, han har mange faste kunder som følger med, og han har allerede også fået en del arbejde ind. Men han er jo startet op fra bunden, og skulle købe at udstyr og møbler fra nyt. Og det er han jo nød til at have inden han kan begynde at arbejde.

Ja, det er bare guld værd. Men også MEGET heldigt at min mor lige havde fri de 2 dage Ida bliver syg.

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

Karo skriver:

Jo, han har mange faste kunder som følger med, og han har allerede også fået en del arbejde ind. Men han er jo startet op fra bunden, og skulle købe at udstyr og møbler fra nyt. Og det er han jo nød til at have inden han kan begynde at arbejde.

Ja, det er bare guld værd. Men også MEGET heldigt at min mor lige havde fri de 2 dage Ida bliver syg.

Helt vildt godt!!! Men ja det må være dyrt at starte op selv!

Og ja det ER da godt nok heldigt at hun har fri din mor og vil BRUGE sine fridage på at passe Ida. Hvis min mor havde fri og vidste Carla var syg ville hun ikke bruge sine fridage på at passe hende. Det tror jeg virkelig ikke!

Anmeld

17. november 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ja der sker meget på facebook! Jeg har også savnet at snakke med dig!!!!

Ja vi har det alle fint. Jeg er sløj i de dage her. Fejler det samme som resten af DK. Ondt i hals, hovede, snottet og bare SLATTEN!

Det går godt med maven. Jeg er så spændt på at se den lille. Jeg skal scannes d. 25.nov og jeg må indrømme at jeg bare er så nervøs denne gang. Jeg er skide bange for at hjertet ikke slår på den. Jeg ved ikke hvorfor jeg er så skræmt denne gang. Jeg tror måske det har noget at gøre med at jeg ikke har haft voldsom kvalme denne gang og så tager jeg det som et dårligt tegn. Jeg håber virkelig alt er i orden. Nu er der kun en uges tid til jeg finder ud af det. Jeg tør bare ikke tro på at jeg får lov at beholde den lille baby før jeg har set den er ok. Jeg håber bare jeg kan nyde resten af graviditeten efter scanningen. Slappe af og knytte bånd til spunken.

Hvordan går det hjemme ved jer??? Har dine smukke drenge det godt??

Puha, jeg kan godt huske det. Jeg var også vildt skræmt.
Men selvfølgelig er alt ok!!!!

Ja jeg kan også mærke lidt i halsen, men det skal bare ikke blusse op. Vi har 30 til fødselsdag i weekenden. Så jeg skal ikke være syg...

Jamen det går godt. Jonas har taget 3 skridt et par gange, så måske går han snart. Jeg håber.

JAAAAA savner også jer alle.
Du må lige give mig en update på hvordan det går alle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.