michella80 skriver:
Ja der sker meget på facebook! Jeg har også savnet at snakke med dig!!!!
Ja vi har det alle fint. Jeg er sløj i de dage her. Fejler det samme som resten af DK. Ondt i hals, hovede, snottet og bare SLATTEN!
Det går godt med maven. Jeg er så spændt på at se den lille. Jeg skal scannes d. 25.nov og jeg må indrømme at jeg bare er så nervøs denne gang. Jeg er skide bange for at hjertet ikke slår på den. Jeg ved ikke hvorfor jeg er så skræmt denne gang. Jeg tror måske det har noget at gøre med at jeg ikke har haft voldsom kvalme denne gang og så tager jeg det som et dårligt tegn. Jeg håber virkelig alt er i orden. Nu er der kun en uges tid til jeg finder ud af det. Jeg tør bare ikke tro på at jeg får lov at beholde den lille baby før jeg har set den er ok. Jeg håber bare jeg kan nyde resten af graviditeten efter scanningen. Slappe af og knytte bånd til spunken.
Hvordan går det hjemme ved jer??? Har dine smukke drenge det godt??
Puha, jeg kan godt huske det. Jeg var også vildt skræmt.
Men selvfølgelig er alt ok!!!!

Ja jeg kan også mærke lidt i halsen, men det skal bare ikke blusse op. Vi har 30 til fødselsdag i weekenden. Så jeg skal ikke være syg...
Jamen det går godt. Jonas har taget 3 skridt et par gange, så måske går han snart.

Jeg håber.
JAAAAA savner også jer alle.
Du må lige give mig en update på hvordan det går alle!
Anmeld