Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gaia skriver: Første gang mærkede jeg liv fra uge 16 med sikkerhed. Havde inden da haft små bobler siden uge 10. Denne gang har jeg mærket liv en 3 gange. Er i fulde 17 uger imorgen. Moderkagen sidder desværre på forvæggen øv æv pis lort. Ville så gerne mærke ham mere. Nogle gange føler jeg mig overhoved ikke gravid fordi jeg ikke som sidst kan mærke særlig meget.......nå. Men må vel barehave tålmodighed..desværre en dyd jeg ikke besidder meget af
Første gang mærkede jeg liv fra uge 16 med sikkerhed. Havde inden da haft små bobler siden uge 10. Denne gang har jeg mærket liv en 3 gange. Er i fulde 17 uger imorgen. Moderkagen sidder desværre på forvæggen øv æv pis lort. Ville så gerne mærke ham mere. Nogle gange føler jeg mig overhoved ikke gravid fordi jeg ikke som sidst kan mærke særlig meget.......nå. Men må vel barehave tålmodighed..desværre en dyd jeg ikke besidder meget af
Ej det er jeg ked a og høre Son følte jeg det også, sag til jordemorden at jeg ikke følte mig gravid overhovede, men så da jeg hørte hjertet, var jeg helt overbevidst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Når man holder hånden på maven, ikk ?
Er det så min egen puls jeg kan mærke eller er det bebses ?
Dinsen skriver: jeg er i uge 22 nu, og har dsv ik rigtig mærket liv endnu :-( men lægerne holder godt øje med bebs, selv om h*n er lidt for lille har den der heldigvis godt!! men ihh hvor jeg længes efter at mærke liv!!
jeg er i uge 22 nu, og har dsv ik rigtig mærket liv endnu :-( men lægerne holder godt øje med bebs, selv om h*n er lidt for lille har den der heldigvis godt!! men ihh hvor jeg længes efter at mærke liv!!
Ej hvor surt :/ men godt og høre at h*n har det godt (:
Jeg mærkede (vistnok) bobler for første gang da jeg var 19+1 og en uge efter, altså 20+1 mærkede jeg liv Så vidunderligt. Glæd dig
Ems30 skriver: Jeg mærkede (vistnok) bobler for første gang da jeg var 19+1 og en uge efter, altså 20+1 mærkede jeg liv Så vidunderligt. Glæd dig
Okay Glæder mig oss helt vildt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128