Liv fra den lille? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Chiip91

LunaLykke skriver:

Åh det er så skønt når det går op for en, at de der små bobler ikke bare er luft i maven, men den lille bebs der møver rundt Jeg kan ikke huske præcis hvornår jeg mærkede hende sådan rigtigt, men kan huske at til MD-scanningen synes jeg det var sjovt at jeg kunne se mærke hende bevæge sig OG se hende samtidig. Det var meeeget mærkeligt

ej hvor skønt

Håber rigtig meget af jeg kan mærke liv (spark) inden type 2 skanningen, så jeg også kan opleve det du gjorder, både se og mærke ham/hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Moms

Jeg mærkede og så liv på maveskindet i uge 17.

Så mon ikke de bobler du mærker er små bitte hænder og fødder, der rammer indersiden af din mave :-)

Tillykke

Moms

Anmeld

10. november 2011

Chiip91

Moms skriver:

Jeg mærkede og så liv på maveskindet i uge 17.

Så mon ikke de bobler du mærker er små bitte hænder og fødder, der rammer indersiden af din mave :-)

Tillykke

Moms

jo, troede bar det var luft eller maven der knurrede

Mange tak (:

Anmeld

10. november 2011

-Sigrid-

Chiip91 skriver:

Okay  

jeg vidste slet ikk det var liv, før jeg fik det afvide idag Går og vendter på spark og det  

Jamen det føltes jo også mærkeligt

Anmeld

10. november 2011

Chiip91

-Sigrid- skriver:

Jamen det føltes jo også mærkeligt

Jaaa det gør det
Men Det er Virkelig dejligt og vide af det så ikke er luft eller noget, og af det faktisk er den lille  

Anmeld

10. november 2011

-Sigrid-

Chiip91 skriver:

Jaaa det gør det
Men Det er Virkelig dejligt og vide af det så ikke er luft eller noget, og af det faktisk er den lille  

Kan jeg s*u godt forstå

Jeg troede jeg skulle prutte inden jeg opdagede hvad det re 

Anmeld

10. november 2011

Chiip91

-Sigrid- skriver:

Kan jeg s*u godt forstå

Jeg troede jeg skulle prutte inden jeg opdagede hvad det re 

Okay  

Son har jeg godt nok ikk haft det

Anmeld

10. november 2011

Chiip91

camillakrath skriver:

Det skal h*n nok  Min kæreste synes det var rigtig sjovt, når man kunne se det udenpå maven  hehe

Når man holder hånden på maven omkring navlen ikk ?
Er det så min egen puls jeg kan mærke eller er det også bebses ?  

Anmeld

10. november 2011

Gaia

Første gang mærkede jeg liv fra uge 16 med sikkerhed. Havde inden da haft små bobler siden uge 10. Denne gang har jeg mærket liv en 3 gange. Er i fulde 17 uger imorgen. Moderkagen sidder desværre på forvæggen øv æv pis lort. Ville så gerne mærke ham mere. Nogle gange føler jeg mig overhoved ikke gravid fordi jeg ikke som sidst kan mærke særlig meget.......nå. Men må vel barehave tålmodighed..desværre en dyd jeg ikke besidder meget af

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

Chiip91 skriver:

Hej piger

Jeg er nu 19+3ca, jeg mærker en masse "bobler" i min mave, ligesom om min mave knorer , har fået at jeg meget snart kan mærke liv Glæder mig rigtig meget til og kunne mærke den lille.

Men hvornår begyndte i og mærke liv fra den lille ? 

Jeg begyndte at mærke liv 17+4 - Isabella ville danse med til Europæisk Melodi Grand Prix sidste år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.