Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LunaLykke skriver: Åh det er så skønt når det går op for en, at de der små bobler ikke bare er luft i maven, men den lille bebs der møver rundt Jeg kan ikke huske præcis hvornår jeg mærkede hende sådan rigtigt, men kan huske at til MD-scanningen synes jeg det var sjovt at jeg kunne se mærke hende bevæge sig OG se hende samtidig. Det var meeeget mærkeligt
Åh det er så skønt når det går op for en, at de der små bobler ikke bare er luft i maven, men den lille bebs der møver rundt Jeg kan ikke huske præcis hvornår jeg mærkede hende sådan rigtigt, men kan huske at til MD-scanningen synes jeg det var sjovt at jeg kunne se mærke hende bevæge sig OG se hende samtidig. Det var meeeget mærkeligt
ej hvor skønt
Håber rigtig meget af jeg kan mærke liv (spark) inden type 2 skanningen, så jeg også kan opleve det du gjorder, både se og mærke ham/hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg mærkede og så liv på maveskindet i uge 17.
Så mon ikke de bobler du mærker er små bitte hænder og fødder, der rammer indersiden af din mave :-)
Tillykke
Moms
Moms skriver: Jeg mærkede og så liv på maveskindet i uge 17. Så mon ikke de bobler du mærker er små bitte hænder og fødder, der rammer indersiden af din mave :-) Tillykke Moms
jo, troede bar det var luft eller maven der knurrede
Mange tak (:
Chiip91 skriver: Okay jeg vidste slet ikk det var liv, før jeg fik det afvide idag Går og vendter på spark og det
Okay
jeg vidste slet ikk det var liv, før jeg fik det afvide idag Går og vendter på spark og det
Jamen det føltes jo også mærkeligt
-Sigrid- skriver: Jamen det føltes jo også mærkeligt
Jaaa det gør det Men Det er Virkelig dejligt og vide af det så ikke er luft eller noget, og af det faktisk er den lille
Chiip91 skriver: Jaaa det gør det Men Det er Virkelig dejligt og vide af det så ikke er luft eller noget, og af det faktisk er den lille
Kan jeg s*u godt forstå
Jeg troede jeg skulle prutte inden jeg opdagede hvad det re
-Sigrid- skriver: Kan jeg s*u godt forstå Jeg troede jeg skulle prutte inden jeg opdagede hvad det re
Son har jeg godt nok ikk haft det
camillakrath skriver: Det skal h*n nok Min kæreste synes det var rigtig sjovt, når man kunne se det udenpå maven hehe
Det skal h*n nok Min kæreste synes det var rigtig sjovt, når man kunne se det udenpå maven hehe
Når man holder hånden på maven omkring navlen ikk ?Er det så min egen puls jeg kan mærke eller er det også bebses ?
Første gang mærkede jeg liv fra uge 16 med sikkerhed. Havde inden da haft små bobler siden uge 10. Denne gang har jeg mærket liv en 3 gange. Er i fulde 17 uger imorgen. Moderkagen sidder desværre på forvæggen øv æv pis lort. Ville så gerne mærke ham mere. Nogle gange føler jeg mig overhoved ikke gravid fordi jeg ikke som sidst kan mærke særlig meget.......nå. Men må vel barehave tålmodighed..desværre en dyd jeg ikke besidder meget af
Chiip91 skriver: Hej piger Jeg er nu 19+3ca, jeg mærker en masse "bobler" i min mave, ligesom om min mave knorer , har fået at jeg meget snart kan mærke liv Glæder mig rigtig meget til og kunne mærke den lille. Men hvornår begyndte i og mærke liv fra den lille ?
Hej piger
Jeg er nu 19+3ca, jeg mærker en masse "bobler" i min mave, ligesom om min mave knorer , har fået at jeg meget snart kan mærke liv Glæder mig rigtig meget til og kunne mærke den lille.
Men hvornår begyndte i og mærke liv fra den lille ?
Jeg begyndte at mærke liv 17+4 - Isabella ville danse med til Europæisk Melodi Grand Prix sidste år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128