Kan ikke hitte ud af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

livhemdrup

Jeg kan godt lide billedet. Syns det ser godt ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Zeus

Jeg har lige fået billede af drengene i dag taget i Tobias's børnehave men kan altså ikke finde ud af om det er godt....'Synes Sebastian ser så mærkelig ud...

Hvad synes i?

Isabella har også lige fået taget klassebilleder i børnehaveklassen, og jeg siger dig, de er altså ikke blevet for gode! Hun ser virkelig mystisk ud, med hængeøjne og jeg ved ikke hvad.. Til sidst måtte jeg vælge det mindst dårlige, og give en mindre formue for det

Og det irriterer mig, at jeg skal give så mange penge, for billeder som ikke tilnærmelsesvis er gode..

Og synes faktisk dit billede er godt? Men nu ved jeg heller ikke hvordan han plejer at se ud på billeder

Anmeld

11. november 2011

1012lmp

Zeus skriver:

Isabella har også lige fået taget klassebilleder i børnehaveklassen, og jeg siger dig, de er altså ikke blevet for gode! Hun ser virkelig mystisk ud, med hængeøjne og jeg ved ikke hvad.. Til sidst måtte jeg vælge det mindst dårlige, og give en mindre formue for det

Og det irriterer mig, at jeg skal give så mange penge, for billeder som ikke er tilnærmelsesvis er gode..

Jamen det er også sådan jeg har det... skulle du vælge et? kunne du ikke bare sende alle retur?

Tror virkelig jeg sender mine retur... synes bare slet ikke de lever op til mine forventninger om et godt billede altså..!

Anmeld

11. november 2011

Zeus

1012lmp skriver:

Jamen det er også sådan jeg har det... skulle du vælge et? kunne du ikke bare sende alle retur?

Tror virkelig jeg sender mine retur... synes bare slet ikke de lever op til mine forventninger om et godt billede altså..!

Nej vi fik en kode vi skulle bruge på nettet, også vælge derfra.. Men synes jo man skal have de der billeder, når de nu bliver taget, og Isabella var også spændt på at få taget billederne, så ville føle mig som en frygtelig mor, hvis jeg ikke havde bestilt mindst ét af hende, og selvfølgelig et med hele klassen...

Men nøj, han må virkelig være en dårlig fotograf!

Anmeld

11. november 2011

lio

1012lmp skriver:

Jeg har lige fået billede af drengene i dag taget i Tobias's børnehave men kan altså ikke finde ud af om det er godt....'Synes Sebastian ser så mærkelig ud...

Hvad synes i?

ligepå ligner hans hår et springvand, går ud fra det er hanekam, men det er det eneste der fanger mit øje hvis noget skulle være mindre godt.. ellers er smil og alt ellers på plads.. rigtig fint billede.

Anmeld

11. november 2011

1012lmp

Zeus skriver:

Nej vi fik en kode vi skulle bruge på nettet, også vælge derfra.. Men synes jo man skal have de der billeder, når de nu bliver taget, og Isabella var også spændt på at få taget billederne, så ville føle mig som en frygtelig mor, hvis jeg ikke havde bestilt mindst ét af hende, og selvfølgelig et med hele klassen...

Men nøj, han må virkelig være en dårlig fotograf!

Fik også taget nogen af dem ovre i skolen (der her er fra børnehaven), og dem fra skolen var seriøst endnu værre det var også sådan nogen der lå på nettet... men fuuuuck de var ringe måske det var den samme fotograf... Så mange fik taget omfoto efter han havde været der!

Anmeld

11. november 2011

Zeus

1012lmp skriver:

Fik også taget nogen af dem ovre i skolen (der her er fra børnehaven), og dem fra skolen var seriøst endnu værre det var også sådan nogen der lå på nettet... men fuuuuck de var ringe måske det var den samme fotograf... Så mange fik taget omfoto efter han havde været der!

Også ville han have 799 kr, for at man måtte downloade alle billederne til éns computer... Hvem dælen vil give så mange penge, for så dårlige billeder??? Og 249 kr, for ét enkelt billede til download???

Man skulle tro han/hun ville gøre sig lidt mere umage, til de priser!

Anmeld

11. november 2011

1012lmp

Zeus skriver:

Også ville han have 799 kr, for at man måtte downloade alle billederne til éns computer... Hvem dælen vil give så mange penge, for så dårlige billeder??? Og 249 kr, for ét enkelt billede til download???

Man skulle tro han/hun ville gøre sig lidt mere umage, til de priser!

OMG...  jeg køber bare altid kun 1 billede også scanner det ind og kopiere det eller tager billed med min telefon de bliver ret gode alligevel så jeg køber altid kun 1 hvis det er muligt ikke de der pakker.

Anmeld

11. november 2011

Zeus

1012lmp skriver:

OMG...  jeg køber bare altid kun 1 billede også scanner det ind og kopiere det eller tager billed med min telefon de bliver ret gode alligevel så jeg køber altid kun 1 hvis det er muligt ikke de der pakker.

Jeg valgte også et alm print, i helt normal størrelse... Men bliver sgu lidt forarget alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.