Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mkb123 skriver: jeg mangler bukser - 1 MAKS 2 par i str 56, ellers i større størelser?
jeg mangler bukser - 1 MAKS 2 par i str 56, ellers i større størelser?
Albsil skriver: Fandt du småfolk velour bukserne?
Fandt du småfolk velour bukserne?
Ja, men hvad størrelse er de? Var de ikke større end 56? (undskyld jeg ikke har svaret, men kan kun finde ud af at se det igen, når du citerer mig )
mkb123 skriver: Ja, men hvad størrelse er de? Var de ikke større end 56? (undskyld jeg ikke har svaret, men kan kun finde ud af at se det igen, når du citerer mig )
Albsil skriver: Nå okay. Jo de er str 56, men de er store i det . Nærmere 62, men når man bukker den nederste kant op er de alderssvarende
Nå okay. Jo de er str 56, men de er store i det . Nærmere 62, men når man bukker den nederste kant op er de alderssvarende
Hm, er lidt i tvivl om dem, for jeg har terming d. 29/2 og er bange for hvis de bliver for varme inden hun kan bruge dem rigtigt Men hvad skal du have for kjolen incl?
mkb123 skriver: Hm, er lidt i tvivl om dem, for jeg har terming d. 29/2 og er bange for hvis de bliver for varme inden hun kan bruge dem rigtigt Men hvad skal du have for kjolen incl?
Albsil skriver: Ja det kan jeg godt se. Du kan få den til halvdelen af nyprisen altså 75,- og så en 10er i Porto. Altså 85,-
Ja det kan jeg godt se. Du kan få den til halvdelen af nyprisen altså 75,- og så en 10er i Porto. Altså 85,-
hvor varm er kjolen? må rigtig ikke købe mere for min kæreste. Men den er jo så søtte
mkb123 skriver: hvor varm er kjolen? må rigtig ikke købe mere for min kæreste. Men den er jo så søtte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128