Terminsdag 40+0 send en masse ve støv tak ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Benjamins'mor

Christina.78 skriver:

næ du han kommer nok imorgen 11-11-11

Hehe! Hvor må det egentligt være fedt at have sådan en nem fødselsdato. Næste år er sidste chance, ellers skal man vente næsten 100 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Christina.78

Benjamins'mor skriver:

Hehe! Hvor må det egentligt være fedt at have sådan en nem fødselsdato. Næste år er sidste chance, ellers skal man vente næsten 100 år.

min søster fødte 10-10-10

Anmeld

10. november 2011

Christina.78

Christina.78 skriver:

min søster fødte 10-10-10

ellers 20-12-2012

Anmeld

10. november 2011

banditten2011

Benjamins'mor skriver:

Puster en masse ve-støv i din retning *.*.*.*.*.*.*.*.*

Og så rigtigt god fødsel til dig når du kommer så langt!

Mange taaak

Håber alt det ve støv hjælper

Anmeld

10. november 2011

Benjamins'mor

Christina.78 skriver:

ellers 20-12-2012

Hehe ja.

Jeg ville gerne have født sådan en dag med et barn, men min søn er fra 03-01-11 og hvis det skulle være 11-11-11 så ville de være for tæt på hinanden, og 12-12-12 har svigerne guldbryllup.

Anmeld

10. november 2011

Christina.78

Benjamins'mor skriver:

Hehe ja.

Jeg ville gerne have født sådan en dag med et barn, men min søn er fra 03-01-11 og hvis det skulle være 11-11-11 så ville de være for tæt på hinanden, og 12-12-12 har svigerne guldbryllup.

nåja 12-12-12..

Anmeld

10. november 2011

Tulley

banditten2011 skriver:

Jaah så blev det sørme terminsdag og ingen tegn på at han vil ud til os desværre

Har gjort hoved rent og skurret gulve i håb om at der kan ske noget så nu må vi bar vente og se

Orker virkelig ikk at være gravid mere, sover såå dårligt, kan ikk vende mig på grund af det smerte helved jeg får i skambenet når jeg ligger i får langtid af gangen og så den kære halsbrænd, er så træt af den

Så send en MASSE ve støv taak

Tillykke med at nå den længe ventede terminsdato. Sender hermed en snestorm af ve-støv til dig så du kan få ham i armene.

Anmeld

10. november 2011

Pige2009

banditten2011 skriver:

Jaah så blev det sørme terminsdag og ingen tegn på at han vil ud til os desværre

Har gjort hoved rent og skurret gulve i håb om at der kan ske noget så nu må vi bar vente og se

Orker virkelig ikk at være gravid mere, sover såå dårligt, kan ikk vende mig på grund af det smerte helved jeg får i skambenet når jeg ligger i får langtid af gangen og så den kære halsbrænd, er så træt af den

Så send en MASSE ve støv taak

Baby kommer, når den kommer og der er intet, du kan gøre Jeg fødte selv, da jeg var 42+1, så jeg håber ikke du kommer til at gå i lige så lang tid

Anmeld

10. november 2011

banditten2011

Tulley skriver:

Tillykke med at nå den længe ventede terminsdato. Sender hermed en snestorm af ve-støv til dig så du kan få ham i armene.

Mange mange taak

Anmeld

10. november 2011

banditten2011

Baagøe skriver:

Baby kommer, når den kommer og der er intet, du kan gøre Jeg fødte selv, da jeg var 42+1, så jeg håber ikke du kommer til at gå i lige så lang tid

Neej det håber jeg heller ikk men tror desværre jeg kommer til at gå de 14 dage over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.