Terminsdag 40+0 send en masse ve støv tak ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.372 visninger
53 svar
0 synes godt om
10. november 2011

banditten2011

Jaah så blev det sørme terminsdag og ingen tegn på at han vil ud til os desværre

Har gjort hoved rent og skurret gulve i håb om at der kan ske noget så nu må vi bar vente og se

Orker virkelig ikk at være gravid mere, sover såå dårligt, kan ikk vende mig på grund af det smerte helved jeg får i skambenet når jeg ligger i får langtid af gangen og så den kære halsbrænd, er så træt af den

Så send en MASSE ve støv taak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

-Sigrid-

banditten2011 skriver:

Jaah så blev det sørme terminsdag og ingen tegn på at han vil ud til os desværre

Har gjort hoved rent og skurret gulve i håb om at der kan ske noget så nu må vi bar vente og se

Orker virkelig ikk at være gravid mere, sover såå dårligt, kan ikk vende mig på grund af det smerte helved jeg får i skambenet når jeg ligger i får langtid af gangen og så den kære halsbrænd, er så træt af den

Jeg sender gerne en orn'lig portion vestøv, men det er næsten ærgeligt at den helt vild flotte mave snart forsvinder 

Anmeld

10. november 2011

mille25

banditten2011 skriver:

jeg sender alt det vestøv kan....

for at han snart kommer ud til den store verden....

Anmeld

10. november 2011

TaAsJu

Jeg sender spande af ve-støv af sted.. kan godt hun hvor træls det var.. jeg glæder mig til min bebs kommer ud og jeg er kun i 28+1

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Det er ellers en lækker mave du har..

PUUUUUST, masser af vestøv afsted til dig.

Anmeld

10. november 2011

Hailiesmom11

Puster da lige en ordentlig skovlfuld ve-støv af stedtil dig

Anmeld

10. november 2011

banditten2011

-Sigrid- skriver:

Jeg sender gerne en orn'lig portion vestøv, men det er næsten ærgeligt at den helt vild flotte mave snart forsvinder 

Mange taak, blir modtaget med kys hånd

Hehe lige nu glæder jeg mig til at komme af med den, men den blir nok savnet på et tidspunkt

Anmeld

10. november 2011

banditten2011

mille25 skriver:

jeg sender alt det vestøv kan....

for at han snart kommer ud til den store verden....

Mange taak søde kusine

Anmeld

10. november 2011

banditten2011

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg sender spande af ve-støv af sted.. kan godt hun hvor træls det var.. jeg glæder mig til min bebs kommer ud og jeg er kun i 28+1

Jeg har godt nok os været utålmodig i mange uger hehe

så blir så ked af det hvis jeg skal sættes igang om 14 dage først

Anmeld

10. november 2011

banditten2011

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er ellers en lækker mave du har..

PUUUUUST, masser af vestøv afsted til dig.

Mange mange taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.