Snot-prinsesse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. februar 2009

Astrid P

Smilla er sløj, ligesom ca. halvdelen af alle andre børn her i landet... Hun snotter og hoster og svinger op og ned i feber. Det er så synd for hende, men rent egoistisk set er det også lidt hyggeligt. For hun er et rigtigt lille hængetræ, og vi har bare rigtig ligget og nusset og slumret på madrassen foran fjerneren her i formiddags. Nu kommer Anders snart hjem, og så smutter jeg ovenpå med bøger og computer og ser om jeg kan få arbejdet lidt, så dagen ikke har været helt ineffektiv!
I må allesammen have en skøn weekend, min kommer nok til at bestå af en masse opgaveskrivning, men der er da heldigvis kun en enkelt uge til den skal være færdig, så det er til at se en ende på.

I får lige et par snapshots af det syge, men hyggelige barn...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2009

Loggidut

årrrrrh, det lyder jo som tif...men olie olie olie...så er snotnæsen hurtig væk...

god bedring og god læsning til dig!

Anmeld

13. februar 2009

Anja

Kan fuldstændig genkende det med, at det faktisk kan være vildt hyggeligt, når de er lidt småsløje for så vil de gerne nusse og kramme

Håber dog hun snart er frisk igen !

Anmeld

13. februar 2009

linemus

Nåhr, hvor ser hun sød og lidt sølle ud Kan godt forstå du har nydt at være tvunget til at slippe bøgerne og nusse-hygge med din datter.

Én uge! Det bli'r skønt at blive færdig, hva'? God arbejdslyst

Forresten: Smaddersødt tørklæde Smilla har på. Hvor har du det fra?

Knus Line

Anmeld

13. februar 2009

Astrid P

Det har bare været skønt at lade bøger være bøger idag! Og Line, tørklædet har jeg købt på trendsales... Jeg er også helt pjattet med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.