hvad tror i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

Mens er 3 dage forsinket, har øget udflåd, "spædinger" i underlivet, kvalme MEN negativ graviditets test..... ja hvad skal jeg tro? nogen som har oplevet dette, og måske først testede positivt sent? Jeg kunne med mit første barn allerede teste positivt 3+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

tisa

Anonym skriver:

Mens er 3 dage forsinket, har øget udflåd, "spædinger" i underlivet, kvalme MEN negativ graviditets test..... ja hvad skal jeg tro? nogen som har oplevet dette, og måske først testede positivt sent? Jeg kunne med mit første barn allerede teste positivt 3+3

Det kan jo svinge fra gang til gang, men hvis du normalt har en fast cyklus, mon så ikke den er der

Har faktisk 2 veninder der ikke havde en positiv test før de var henholdsvis 3 og 4 uger over tid. Så det kan sagtens være du er gravid selv om testen er negativ

Anmeld

10. november 2011

ansjosen

Du lyder bestemt gravid.... Tror du ik bare æl er faldet sent i denne cyklus og så er du ik så langt henne endnu som du tror... for dig...

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

tisa skriver:

Det kan jo svinge fra gang til gang, men hvis du normalt har en fast cyklus, mon så ikke den er der

Har faktisk 2 veninder der ikke havde en positiv test før de var henholdsvis 3 og 4 uger over tid. Så det kan sagtens være du er gravid selv om testen er negativ

jeg troede bare at jeg ville danne HCG lige så hurtigt igen, som da jeg var gravid sidst. Min cyklus ligger helt fast på 28-29 dage, og jeg havde sidste mens den 10 Oktober. 

Håber på at jeg kan teste positivt om et par dage så. og tak for svar!  

Anmeld

10. november 2011

tisa

for dig

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

ansjosen skriver:

Du lyder bestemt gravid.... Tror du ik bare æl er faldet sent i denne cyklus og så er du ik så langt henne endnu som du tror... for dig...

jo jeg har faktisk tænkt på om ægløsningen er faldet et par dage senere end normalt. Eller måske har et evt befrugtet æg været længere tid om at sætte sig fast? for ja jeg har virkelig ret positive symptomer. Det føles ligesom da jeg ventede min søn. Men fordi at jeg testede positivt så tidligt der, kommer jeg jo helt i tvivl denne gang... og mange tak for svar og krydsede fingre!  

Anmeld

10. november 2011

ansjosen

Med min første (dreng) testede jeg svagt positiv 4+0, ligeså med nr 2 ( dreng) med min datter testede jeg allerede svagt positivt 3+3, så der kan være stor forskel...

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

ansjosen skriver:

Med min første (dreng) testede jeg svagt positiv 4+0, ligeså med nr 2 ( dreng) med min datter testede jeg allerede svagt positivt 3+3, så der kan være stor forskel...

jamen det er vist mere normalt at man kan teste tidligere og tidligere med barn nr 2, 3 osv... for jeg mener at jeg har læst at kroppen genkender HCG og derfor danner det hurtigere. Men så burde jeg jo også kunne teste nu...  jeg må vente og se! prøver en test igen på søndag. Det haster jo ikke mere end det jager, hvis jeg er gravid så er jeg det jo allerede nu, og hvis ikke så kommer mens jo nok snart. men ventetiden er da lidt for spændende næsten 

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

andre herinde der måske har prøvet noget lignende? så venter jeg spændt på at høre fra dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.