Piiinligt...........(om min troublemaker Marius)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. februar 2009

Ny mor

...som jeg før har fortalt er Marius virkelig en udfordring ud over det sædvanlige...han er allesteder, piller, hiver, ødelægger og er totalt frygtløs......

I dag var vi ude og handle og han fik lov at gå fri, da jeg kun skulle have et par småting og han iøvrigt hader at sidde i en indkøbsvogn. Jeg holdte ham "i kort snor" (han vil helst stikke af, selvfølgelig) 1/10 sek. vender jeg mig om for at tage nogle varer og han er væk. Jeg når ikke at tænke før han kommer gående med en flaske rødvin med et stort smil - jeg råber NEEEEJ!!!

...i kan selv se resten for jer - glasskår på gulvet og rødvin overalt på Marius og mig ...jeg skulle selvfølgelig være gået stille hen til ham og taget den fra ham, men min lunte var bare brugt op - i går væltede og bulede han min ynglingslampe og i morges proppede han min nyeste løbejakke i toilettet, som han nu kan lukke op og i........

De var heldigvis rigtig søde i butikken og ville ikke have vi skulle betale noget, men jeg skulle bare ud!!!

Birgitte, hårdtprøvet mor, der nyder han sover som en engel lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2009

Susan1978

undskyld Birgitte, men jeg var altså helt færdig over det med løbejakken i toilettet..

men ja jeg kan lige se det for mig, jeg havde også Emil med inde i Superbest igår fordi jeg kun lige skulle have mælk, men inden jeg havde set mig om havde jeg alligevel favnen fuld af varer og en emil på slæb i hætten.

han var nu meget sød men jeg tror mit held var at der var favrige balloner i butikken, så de var mest spændende.

Anmeld

13. februar 2009

Loggidut

Harrrrrrh.....han er såååååå dygtig!

han hjælper dig jo bare...se en rigtig cornflækker mor som sætter sit barn på gulvet når hun handler ind, hun har fandme fortjent den omgang...loooool

du har reddet min dag...jeg er flad af grin!

Hvis nu du havde ladet ham sidde i vognen, som alle vi non-cornflækkere gør, så havde du slet ikke haft de der problemer...harhhhh

aj undskyld, men det er sgu da morsomt!

næsten som da Tif flashede mine patter til hele storcenteret!

Anmeld

13. februar 2009

Plysbjørnen

Kors hvor er i sjove hele flokken... Jeg har heldigvis ikke de store problemer på det punkt med Laura, hun elsker at sidde i indkøbsvognen, vi andre må bare helst ikke holde ved det...

Det mest pinlige min datter gør er enten at spise rester fra gulvet eller hente mad i skraldespanden... Og tro mig, man bliver vældig levende når ens datter kommer vadende ind i stuen gumlende på en pommes frites eller et stykke brød eller hvad der lige ligger øverst i skralde spanden.

Betina

Anmeld

14. februar 2009

birgittemarie

Hahahaha, det er en af den slags historier, der først bliver rigtig sjov for én selv om et års tid.
Jeg kan godt forstå, du ikke kunne klare mere efter episoden med løbejakken i toilettet . Frække lille laban
Men bag mit smørede grin, føler jeg med dig, for det er fileme ikke morsomt, når man står midt i rødvinen i fuld offentlighed.

Knus fra Birgitte

Anmeld

14. februar 2009

Tikki

Ved du hvad - det er præcis sådan Iza har været de sidste 3 uger . Og jeg er ganske enkelt ved at gå op i limningen. Jeg ved godt det er en fase, men for den da! Hun tømmer samtlige skuffer og skabe 117 gange dagligt - der flyder med ting og sager alle vejne. Hun har i dag spredt elle mine bind og tamponer rundt i hele lejligheden, i går var det vasketøjet - sure underbukser over alt.
Hun er begyndt at kravle op alle steder - på borde, stole og videre op på reoler osv. Og selvfølgelig lige når jeg sidder fast bænket med Malthe i mine arme, der skal spise. Hun hyler og skriger som en besat, når hun ikke får sin vilje og vi skal sige tingene 100 gange til hende - jeg hører mig selv sige nej nej nej en million gange dagligt - og skælde rigtigt ud, er jeg blevet nødt til også, for hun bliver ved til hun får en reaktion, der er så tydelig, at hun ikke er i tvivl. Hun prøver virkelig grænser af pt. - en rigtig møgunge .....og så alligevel - det er sgu også lidt sjovt, for Iza er jo normalt en meget forsigtig pige, men skal love for hun er kommet frem i skoene efter hun er startet i institution .

Anmeld

14. februar 2009

Tynen

Det lyder virkelig som om der er gang i den!

Kunne altså heller ikke lade være med at grine, da jeg læste det med jakken!
Fantasien fejler da ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.