Kan slet ikke købe tøj???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

SpunkenJo

Har lige været oppe at lure hurtigt på det jeg har gemt fra storebror.

Det er 10-12 heldragter i 50/mest56
8 bodyer med lange ærmer
5 strømpebukser (Skal have et par stykker mere. Kvicklys er SUPER)
4 par bløde bukser
10 par bitte små bløde strømper
2 strikveste (Til at tage over bodyer/heldragter)
1 lækker plysset fleece
5 kyser

Bum bum bum, tror lige på stående fod det var det i tøjafdelingen. Måske har jeg glemt noget.

Kan anbefale strømper, strømpebukser og cowboybukser (Når det komemr dertil) fra Kvickly. Både pris og kvalitet er helt i top syn jeg.

kan kun synge med på, at to delt til de små er noget rod. Det eneste todelte der dur, er blød buks op over en body synes jeg

Kh Jo
- Som jo har termin næsten samtidig med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Aagaard

Jeg har først købt et par boddyer på tilbud i Bilke i uge 32 eller der omkring og ellers er der først blevet købt tøj efter at hun blev født. Vi har en del arvet fra mine mindste brødre

Anmeld

10. november 2011

Benjamins'mor

Jeg begyndte lige da jeg kom ud fra kønsscanning.

Anmeld

10. november 2011

Silas&Mille

Vi købte faktisk ikke selv noget da vi ventede Silas. Men vi havde så også meget få penge den gang, så der var det dejligt at bedstemor og farmor var meget aktive på det punkt 

nu venter vi en pige, og jeg kiggede herinde få dage efter MD scanningen og lavede fire fantastiske handler
Derudover har vi/jeg købt nogle få stykker tøj når vi/jeg har fundet noget smart/sødt og billigt

Anmeld

10. november 2011

LilleMie

Jeg er heller ikke kommet i gang endnu, men vi ville også vente, til vi fik en masse arvetøj fra min svigerinde. Men det kom i weekenden, så nu er vi ved at danne et overblik over, hvad vi mangler .

Men planen er bare, at vi inden fødslen skal have en masse neutrale langærmede bodyer og hyggelige natdrager, lidt hyggebukser osv. Og så skal vi også have en fleecedragt, huer, handsker mv., da vi får et lille februarbarn .

Vi vil ikke kende kønnet på forhånd, så det forhindrer mig i at gå helt købeamok, men er sikker på det nok skal komme, så snart baby er hos os .

Anmeld

10. november 2011

Livsmor

Når de er helt nye, er de ikke meget for at få noget over hovedt. Så jeg købte her 2 gang nogle slå-om bodyer, de var guld værd.

Jeg havde mest 2-delt, heldigt da nr. 2 var et gylpe barn.

Køb lidt i 50+56, og resten kan vente til du har født.

Anmeld

10. november 2011

Muffinmus

Jeg har noget fra sidst, men den her gang har jeg mest købt leggins til gravide...så kan næsten alle lange bluser bruges om det er til gravide eller ej, er str 38 og bruger s-m i graviditetsleggins:-)

Anmeld

10. november 2011

NJN

Jeg kan godt følge dig, jeg har det lidt på samme måde! Er også lidt "bange" for at begynde på det tøjkøb's noget.. Heldigvis kan jeg vente noget tid endnu! Men kan sagtens følge dine tanker, og spørgsmål, dem tænker jeg også tit!

Anmeld

10. november 2011

Muffinmus

årgh for pokker, troede det var til dig selv...

Jamen ang børn, så køb en smule i str 50 hvis du og din kæreste selv var små og evt str 56 hvis i var større.

Jeg får børn på 50 cm ca, og de brugte str 50 i 4-6 uger....fik desværre et gylpebarn og han brugte 4 sæt tøj hver dag+ nattøj....så havde ALT for lidt allerede efter 2 dage så måtte sende manden ud efter mere i str 50:-)

Anmeld

10. november 2011

lycly

Jeg forstår dig godt. Jeg holdt lidt igen med at købe tøj i de små str. Købte meget lidt i 50, hvilket er fint for det har hun aldrig kunne passe. Og købte lidt mere i 56, men fordi hun gylpede meget og tit sked igennem, så løb jeg pludselig tør for tøj , fordi man jo ikke lige orker at vaske tøj hele tiden. Så jeg måtte ud og købe mere i 56. Men hun var heldigvis et sommerbarn og de første 2 mdr. havde hun stort set kun bodystocking og strømpebukser på Jeg vil nok sige at du skal have minimum 10 body's og så 2-3 natdragter med fødder. Og så alt efter hvor koldt det er når du føder, så skal du også købe lidt trøjer og sokker og sådan Men lad være med at købe kjoler og cowboybukser fx. Små børn kan simpelthen ikke have den slags på. Det er først omkring str 68-74

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.