Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ano14316 skriver: Man kan svare på flere hvis man nu skiftede på et tidspunkt..
Man kan svare på flere hvis man nu skiftede på et tidspunkt..
Min datter er 2 år og jeg har altid brugt varmt vand
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har ikke puslebord på badeværelset (ikke plads) så vi har istedet indkøbt en termoflaske som jeg fylder med varmt vand hver morgen som så står ved puslebordet. Denne bliver brugt med skumklude så det altid er dejlig varmt tempereret vand til barnet.
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collager på lærred
foto på lærred skriver: Vi har ikke puslebord på badeværelset (ikke plads) så vi har istedet indkøbt en termoflaske som jeg fylder med varmt vand hver morgen som så står ved puslebordet. Denne bliver brugt med skumklude så det altid er dejlig varmt tempereret vand til barnet. Camilla www.foto-paa-laerred.dk collager på lærred
Detr samme gør jeg selv..
Hvor er det skønt med så mange svar!!!
Datter fylder 3 i næste mdr. og jeg har altid brugt tempereret vand. Havde desværre ikke plads på badeværelset til puslebord, så det var en skål der blev fyldt vand i hver gang
Selvfølgelig bruger man da varmt vand på puslebordet.Ville du bryde dig om at blive vasket med koldt vand på bl.a. dine ædlere dele??
Jeg kunnde da ALDRIG i livet finde på at vaske mine unger i koldt vand.
KærligstSussie
jeg bruger lunkent vand når jeg skifter ble.
Hvis jeg forstår spørgsmålet så lunkent vand direkte fra hanen.
bruger varmt vand.. ville ikke selv bryde mig om at blive vasket med koldt vand bagi...
Her er det dejligt lunkent Når det ikk er vådservietter...
Jeg ville dælme ikk bryde mig om at få en kold klud på min numse eller andre dele... Hvorfor skal mine børn så?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128