bruger du varmt eller koldt vand på puslebordet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: bruger du varmt eller koldt vand på puslebordet og hvor gammelt er dit barn

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.781 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. november 2011

ano14316

Man kan svare på flere hvis man nu skiftede på et tidspunkt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

raca

jeg forstår ikke spørgsmålet..

jeg har altid brugt temperet vand til at vaske rumpen med...

og til og vaske pudselbord har jeg brugt rengøringsmiddel og varmt vand

Anmeld

10. november 2011

Rødhætte

Min søn er snart 8 mdr og jeg har altid bare brugt vådservietter.. I vuggestuen hvor jeg arbejder til dagligt bruger vi lunkent vand direkte fra hanen..

Anmeld

10. november 2011

Maja_4000

Vi bruger vådservietter .. Men hvis vi af en eller anden grund bruger skumklude , bruger vi varmt vand ..

Anmeld

10. november 2011

Ansemusen

Vi brugte bare koldt vand, som stod i baljen, men varmede skumkluden i hånden, da han var lille´og skulle skiftes hele tiden. Min sundhedsplejerske sagde god for det (som hun sagde "Spring over hvor gærdet er lavest").

Alternativet var vådserviettet, men det syntes vi ikke var så godt som rent vand.

Nu bliver han skiftet så sjældent, fordi han er så stor, så nu skifter vi vand hver gang til tempereret.

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

vi bruger vådeservietter normalt og varmt vand når der er lavet stort i bleen

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

Vi bruger lunkent vand til puslebordet og skumklude - vi har vandhanen lige i nærheden  Er vi ude er det vådservietter 

Anmeld

10. november 2011

1012lmp

har godt nok ikke noget blebarn men da jeg havde brugte jeg varmt vand HVER gang for det må da ikke være særlig rart at få en kold klud i numsen så har svaret varmt over hele striben..!

Anmeld

10. november 2011

HeidiØ

Vi bruger vådservietter, da vi ikke har rindende vand på første sal hvor Williams ting er

Så klatvasker vi om morgenen nede på badeværelset med lunkent vand

Anmeld

10. november 2011

Tona

ano14316 skriver:

Man kan svare på flere hvis man nu skiftede på et tidspunkt..

Vi har puslebord ved siden af håndvasken på badeværelset, så vi har nem adgang til varmt vand. Vi vasker altid Amanda i varmt vand, for det må være behageligst for hende syntes jeg

Når vi skifter ble, så bruger vi skumservietter. Dem vrider jeg hver morgen en stak op af i varmt vand og kommer dem så ned i en lufttæt box. Så holder de sig våde hele dagen ligesom vådservietter. Men de er self. ikke varme hele dagen, men jo heller ikke kolde som sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.