Virkelig ondt i skambenet ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. november 2011

MissTas

Hej Piger.. jeg har indenfor de sidste 4 dage fået meget ondt i mit skamben .. Stort set kun når jeg bevæger mig . Er der andre der har oplevet noget lign. ? og hvad har i gjort i det tilfælde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Henriette Aaby

MissTas skriver:

Hej Piger.. jeg har indenfor de sidste 4 dage fået meget ondt i mit skamben .. Stort set kun når jeg bevæger mig . Er der andre der har oplevet noget lign. ? og hvad har i gjort i det tilfælde?

Jep desværre og mit skyldes bækkenløsning... Hvis det forsætter så synes jeg du skal kontakte din læge og få en henvisning til en fys. Det hjælper rigtig godt.

God bedring

Henriette 34+4

Anmeld

10. november 2011

1012lmp

Jeg døjede rigtig meget med det for mig var det starten til bækkenløsning! Håber ikke det er det for dig.... Men slap af og prøv ikke at lave for mange krumspring og udskejelser

Anmeld

10. november 2011

MissTas

Henriette Aaby skriver:

Jep desværre og mit skyldes bækkenløsning... Hvis det forsætter så synes jeg du skal kontakte din læge og få en henvisning til en fys. Det hjælper rigtig godt.

God bedring

Henriette 34+4

ååh nej.. lige det jeg frygtede nu hvor der stadig er 14 uger til termin må bare slappe af og lytte til min krop..

Anmeld

10. november 2011

SussieThyssen

MissTas skriver:

Det lyder som bækkenløsning.
Så bestil en tid hos din læge til en test og en henvisning til fys.
Skriv, hvis du vil vide mere..jeg er selv en af dem med kronisk bækkenløsning, så jeg ved en masse om den slags.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2011

MissTas

1012lmp skriver:

Jeg døjede rigtig meget med det for mig var det starten til bækkenløsning! Håber ikke det er det for dig.... Men slap af og prøv ikke at lave for mange krumspring og udskejelser

ÅÅh nej .. havde overvejet om det ku være det, men turde ikk tænke på det.. hvor længe skal det fortsætte for at du ville kontakte lægen ? skal det ikke ha stået på i flere uger ?

Anmeld

10. november 2011

MissTas

SussieThyssen skriver:

Det lyder som bækkenløsning.
Så bestil en tid hos din læge til en test og en henvisning til fys.
Skriv, hvis du vil vide mere..jeg er selv en af dem med kronisk bækkenløsning, så jeg ved en masse om den slags.

Kærligst
Sussie

SUK men det hører sig desværre til.. havde bare håbet jeg ku undgå bækkenløsning, nu hvor jeg har haft alle andre gener i graviditeten .. men tak for svar

Anmeld

10. november 2011

1012lmp

MissTas skriver:

ÅÅh nej .. havde overvejet om det ku være det, men turde ikk tænke på det.. hvor længe skal det fortsætte for at du ville kontakte lægen ? skal det ikke ha stået på i flere uger ?

Altså jeg fik ikke tilbudt fys og kommer også lidt an på hvad du laver til hverdag af arbejde osv... men du må ikke gå for meget på trapper støvsuge og når du sætter dig skal du samle benene hvis du forstår hvad jeg mener.. og når du sætte dig ind i bilen osv må du ikke "sprede" benene så skal du samle benene inden du sætter dig...

Anmeld

10. november 2011

SussieThyssen

MissTas skriver:

SUK men det hører sig desværre til.. havde bare håbet jeg ku undgå bækkenløsning, nu hvor jeg har haft alle andre gener i graviditeten .. men tak for svar

Det var da så lidt.

Pas på dig og rigtig god bedring.

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

som de andre skrive rkan det være starten på bækkenløsning. Det kan også "bare" være noget du skal bøvle med .. 
Hvis man har bækkenløsning har man nemlig båe ondt i skambenet og bækkenet og i noget jeg ike kan huske hvad hedder ..
Jeg fiks elv konstateret bækkenløsning efter et besøg ved lægen og en tur ved fys.
Jeg tog til lægen da det begyndte at gøre ondt i mit bækken (det havde gjort ondt i nok 2 uger hvor det blev værre og værre), hun lavede en test på mig - hvis du skal ha' denne test skal du lige vide, at det gør ooondt , og bagefter henviste hun mig så til fys, så vi var helt sikre på at det var BL. 
Men hvis det bliver ved at gøre ondt skal du tage til lægen, helt sikkert, fordi de kan henvise dig til fys, og det hjælper virkelig. De kan desuden give dig et bækkenbælte at gå med - det "holder det hele på plads" hvis du forstår. Det er virkelig guld værd!!

Håber ikke for dig, at det er bækkenløsning  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.