positiv igår - negativ idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anastazia

Vi er gået i gang med PB og har været det længe efterhånden og igår testede jeg langt om længe positiv - jeg var VIRKELIG bare lykkelig, og den var super positiv, det var så tydeligt at se.

- Men idag er ALLE tests negative og jeg mener virkelig ALLE, har nok testet 15 gange med 7 forskellige slags eller sådan noget - danske, spanske og amerikanske... ingenting! 

Jeg er gået 2 dage over tid og der sker ingen ting 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Ka+Ma=Be

Anastazia skriver:

Vi er gået i gang med PB og har været det længe efterhånden og igår testede jeg langt om længe positiv - jeg var VIRKELIG bare lykkelig, og den var super positiv, det var så tydeligt at se.

- Men idag er ALLE tests negative og jeg mener virkelig ALLE, har nok testet 15 gange med 7 forskellige slags eller sådan noget - danske, spanske og amerikanske... ingenting! 

Jeg er gået 2 dage over tid og der sker ingen ting 

Hmm det lyder godt nok underligt. Er du helt sikker på at den var positiv i går?  Spørger bare, fordi selv ved en SA bliver testen ikke negativ SÅ hurtigt. Det tager som regel lidt tid før alt HCG er ude af kroppen.

Jeg oplevede selv en biokemisk graviditet hvor testen var svagt positiv, og et par dage efter mindre positiv.

masser af kram til dig 

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

Katte87 skriver:

Hmm det lyder godt nok underligt. Er du helt sikker på at den var positiv i går?  Spørger bare, fordi selv ved en SA bliver testen ikke negativ SÅ hurtigt. Det tager som regel lidt tid før alt HCG er ude af kroppen.

Jeg oplevede selv en biokemisk graviditet hvor testen var svagt positiv, og et par dage efter mindre positiv.

masser af kram til dig 

Ja, jeg er SÅ sikker på at den var positiv igår, tog en om morgenen og en clear blue om aftenen 

Anmeld

9. november 2011

Ka+Ma=Be

Anastazia skriver:

Ja, jeg er SÅ sikker på at den var positiv igår, tog en om morgenen og en clear blue om aftenen 

Hmm det virker godt nok mystisk!  Var det sådan en gravid/ikke gravid test? (digital) 

Tror jeg ville ringe til lægen, bare for en sikkerheds skyld. Jeg ville gå og tænke alt for meget over det ellers.

Anmeld

9. november 2011

SussieThyssen

Jeg er enig med Katte

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

Katte87 skriver:

Hmm det virker godt nok mystisk!  Var det sådan en gravid/ikke gravid test? (digital) 

Tror jeg ville ringe til lægen, bare for en sikkerheds skyld. Jeg ville gå og tænke alt for meget over det ellers.

Ja altså en ene af dem jeg tog igår - havde kun den ene så kunne ikke teste med sådan en igen idag 

Anmeld

9. november 2011

babymus77

Ja det lyder mystisk!! Krydser for at den er der alligevel;-))

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

babymus77 skriver:

Ja det lyder mystisk!! Krydser for at den er der alligevel;-))

Kan bare først komme til læge om mellem 7 og 14 dage 

Vi bor stadigvæk officielt i Spanien og det med at flytte læge skal jeg ikke regne med er i orden før tidligst om en uge, men der kan nemt komme til at gå 14 dage 

Anmeld

9. november 2011

babymus77

Anastazia skriver:

Kan bare først komme til læge om mellem 7 og 14 dage 

Vi bor stadigvæk officielt i Spanien og det med at flytte læge skal jeg ikke regne med er i orden før tidligst om en uge, men der kan nemt komme til at gå 14 dage 

Okay noget bøvl!!! Ja der er ikk andet for så at vente... Det plejer at stige om nogle dage igen, så kan det være den viser tydelig positiv!! Det krydser vi for;-)

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

babymus77 skriver:

Okay noget bøvl!!! Ja der er ikk andet for så at vente... Det plejer at stige om nogle dage igen, så kan det være den viser tydelig positiv!! Det krydser vi for;-)

Ja det ville være super rart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.