Gravid trods negative tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. november 2011

ansjosen

Sker det nogensinde i virkeligheden? Spørger fordi jeg nu i 1 måned har haft morgenkvalme, fedtet hår, sult om natten, niv og jag i undellivet og er en del oppustet, har også taget 2 kg på, selvom jeg fuldammer min datter, som jeg fik for 4 måneder siden, har endnu ik fået mens, så aner jo intet om cyklus, men vi har ik brugt prævention efter fødslen, så der er jo en teoretisk chance for graviditet, og det ville være velkomment.. Men har taget en million tests og de er alle stinkende negative...

Med al sandsynlighed så er det jo bare nogle andre hormoner der give rmig alle de symptomer, men jeg undrer mig alligevel, syntes jeg genkender for mange ting, har været gravid 5 gange, så det er jo kendt grund...troede jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

MLT

Hvis du er meget i tvivl, så synes jeg, at du skal tage til lægen, og få taget en blodprøve Måske er du ikke så langt henne, hvis du er gravid, at du kan måle det på en hjemmetest

Anmeld

10. november 2011

Nina Amelia

Det lyder som en rigtig god idé med blodprøve

Held og lykke med det

Anmeld

10. november 2011

ansjosen

nej, hvis jeg er gravid, hvilket jeg med al sandsynlighed ik er, så er jeg minimum 5+0...og mere sandsynligt 8+0...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.