Sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Camillos

Linda83 skriver:

Sidder her og læser lidt om SA og synes det er utrolig mange der har haft en eller flere 

Har selv lige haft en i sidste uge Var 9 uger henne men fosteret var kun 7 +4 og ingen hjerteblink Så jeg havde gået i 10 dagen og troet alt var iorden. Det kom virkelig som et chock.

Men nu når jeg tænker tilbage, så var denne graviditet ikke som de 2 andre, ingen kvalme og heller ikke så træt, men tænkte at det måske var pga at det var en anden far denne gang. Var så meget i tivlv om jeg overhovedet var gravid at jeg købte en test mere selvom jeg havde taget 3 i starten af graviditeten 

I må meget gerne fortælle jeres "historie"

Jeg har haft 4 SA .. alle 4 gange har jeg kunne mærke på mine bryster xtrem ømme, træthed og kvalme. 

Når jeg så er begyndt at bløde tog spændingerne i brysterne altid af og kvalmen forsvandt næsten med det samme.

Er endnu ikke  blevet mor.. håber en dag det kommer til mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

L83

Camillos skriver:

Jeg har haft 4 SA .. alle 4 gange har jeg kunne mærke på mine bryster xtrem ømme, træthed og kvalme. 

Når jeg så er begyndt at bløde tog spændingerne i brysterne altid af og kvalmen forsvandt næsten med det samme.

Er endnu ikke  blevet mor.. håber en dag det kommer til mig. 

Det er jeg ked af og høre jeg håber os for dig at du bliver mor

Anmeld

11. november 2011

Camillos

Linda83 skriver:

Det er jeg ked af og høre jeg håber os for dig at du bliver mor

Tak  

Anmeld

4. marts 2012

hende-der-du-ved-nok

har haft en SA og en MA, det var værst med MA'en her i oktober...

lægerne sagde at vi kunne prøve igen her fra januar, men min mens virker stadig helt som om den er på plads...

Anmeld

4. marts 2012

gonefishing

Linda83 skriver:

Sidder her og læser lidt om SA og synes det er utrolig mange der har haft en eller flere 

Har selv lige haft en i sidste uge Var 9 uger henne men fosteret var kun 7 +4 og ingen hjerteblink Så jeg havde gået i 10 dagen og troet alt var iorden. Det kom virkelig som et chock.

Men nu når jeg tænker tilbage, så var denne graviditet ikke som de 2 andre, ingen kvalme og heller ikke så træt, men tænkte at det måske var pga at det var en anden far denne gang. Var så meget i tivlv om jeg overhovedet var gravid at jeg købte en test mere selvom jeg havde taget 3 i starten af graviditeten 

I må meget gerne fortælle jeres "historie"

undskyld jeg spørger nok dumt. men hvad står SA for?

Anmeld

4. marts 2012

LISBETH:-)

Flodkilling skriver:

undskyld jeg spørger nok dumt. men hvad står SA for?

Spontan abort

MA = misset abort

Anmeld

4. marts 2012

MyLove E

Jeg havde 2 SA med 2mdr mellemrum.
Men tredje gang var lykkes gang og har en skøn derpå 10mdr..:-):-)

Jeg troede MA stod for medicinsk abort.. Er jeg helt galt der??

Anmeld

4. marts 2012

gonefishing

LISBETH:-) skriver:

Spontan abort

MA = misset abort

ahhh tak. og det er jeg ked af at høre jeg  for det lykkes næste gang

Anmeld

4. marts 2012

LISBETH:-)

Tauf skriver:

Jeg havde 2 SA med 2mdr mellemrum.
Men tredje gang var lykkes gang og har en skøn derpå 10mdr..:-):-)

Jeg troede MA stod for medicinsk abort.. Er jeg helt galt der??

Sidste gang jeg havde en MA spurgte jeg lægen på sygehuset da der tit bliver skrevet herinde at MA er medicinsk abort, Svaret var at MA står for misset abort men at misset abort tit hænger sammen med medicinsk abort da det ofte er det man får for at få sat gang i aborten.

Så MA kan herinde bruges som forkortelse til begge ting men lægefagligt er MA misset abort - altså en abort der ikke kommer ud af sig selv

Anmeld

4. marts 2012

MyLove E

LISBETH:-) skriver:

Sidste gang jeg havde en MA spurgte jeg lægen på sygehuset da der tit bliver skrevet herinde at MA er medicinsk abort, Svaret var at MA står for misset abort men at misset abort tit hænger sammen med medicinsk abort da det ofte er det man får for at få sat gang i aborten.

Så MA kan herinde bruges som forkortelse til begge ting men lægefagligt er MA misset abort - altså en abort der ikke kommer ud af sig selv

Ok tak:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.