Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejj ..
Når ægget sætter sig fast kan det så godt være ''hvid/ gul'' udflåd og ikke brunt?
- Sorry det dumme spørgsmål
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
slet ikke nogle?
er i ikke søde og svare på mit spørgsmål?
Anonym skriver: Hejj .. Når ægget sætter sig fast kan det så godt være ''hvid/ gul'' udflåd og ikke brunt? - Sorry det dumme spørgsmål
Honey<3 skriver: Det tror jeg umidelbart ikke nej, men er skam ikke sikker.. Har du prøve at Google dig frem til nogle svar og forklaringer?
Det tror jeg umidelbart ikke nej, men er skam ikke sikker.. Har du prøve at Google dig frem til nogle svar og forklaringer?
ikke rigtigt, skriver fra mobilen :/ Så er lidt bøvlet
Frk.S skriver: Det vil jeg tro det kan. Det er jo heller ikke alle der bemærker noget når ægget sætter sig fast - jeg gjorde fx ikke.
Det vil jeg tro det kan. Det er jo heller ikke alle der bemærker noget når ægget sætter sig fast - jeg gjorde fx ikke.
nemlig derfor jeg spørg, nogle mærker det jo ikke Så kunne jo være for mig! er nemlig lige her omkring
Anonym skriver: nemlig derfor jeg spørg, nogle mærker det jo ikke Så kunne jo være for mig! er nemlig lige her omkring
Anonym skriver: ikke rigtigt, skriver fra mobilen :/ Så er lidt bøvlet
Honey<3 skriver: Google virket måske ikke på din telefon?? Hehe.. Jeg kan ikke lige hjælpe dig, desværre..
Google virket måske ikke på din telefon?? Hehe.. Jeg kan ikke lige hjælpe dig, desværre..
jo da Den er bare ikke så hurtig hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128