Ved ikke om jeg skal grine eller græde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

hej alle..

som overskriften siger, ved jeg ikke helt hvordan jeg skal reagere.. havde i september en abort, og gik straks igang med PB igen.. første gang testede jeg positiv 3+4, og nu.. 3+6 får jeg en meget svag positiv test - efter de 3 minutter.. Men - den er der! Ved så ikke om jeg skal juble, fordi vores højeste ønske er gået i opfyldelse, eller om jeg skal græde, fordi det har været sååå hårdt at gå gennem aborten og så bare skulle op på hesten igen bagefter! Jeg krydser alle mine fingre og tæer for at den er der nu, og at det denne gang ender lykkeligt! håber der er andre der har oplevet noget lignende, der kan give mig en opløftende historie! ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Kris89

først kæmpe tillykke

synes at have hørt, at den har lettere ved at blive anden gang

Anmeld

9. november 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

hej alle..

som overskriften siger, ved jeg ikke helt hvordan jeg skal reagere.. havde i september en abort, og gik straks igang med PB igen.. første gang testede jeg positiv 3+4, og nu.. 3+6 får jeg en meget svag positiv test - efter de 3 minutter.. Men - den er der! Ved så ikke om jeg skal juble, fordi vores højeste ønske er gået i opfyldelse, eller om jeg skal græde, fordi det har været sååå hårdt at gå gennem aborten og så bare skulle op på hesten igen bagefter! Jeg krydser alle mine fingre og tæer for at den er der nu, og at det denne gang ender lykkeligt! håber der er andre der har oplevet noget lignende, der kan give mig en opløftende historie! ...

Har ikke oplevet noget lignende..

Men ville da ikke gå forbi dit indlæg uden at ønske dig STORT tillykke med graviditeten og påminde dig om du skal tænke positiv..

Også  vi fingre for den lille blive hvor den skal de næste 8 mdr

Anmeld

9. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

hej alle..

Jeg kender situationen, men desværre ikke nogen opløftende historie! Jeg har sagt til mig selv at jeg ikke må glæde mig for hurtigt! vil først glæde mig efter 12 uge! Men det er umuligt!  fingre for dig .. stor kram og tillykke! 

Anmeld

9. november 2011

tisa

Kender også situationen, men heller ingen lykkelig historie herfra.

Havde selv i august en positiv test for første gang i 3 år, 2 uger efter var der ikke noget at se da jeg blev scannet, endte med operation da de mente den sad ude for livmoderen, men de fandt den ikke. Fik min mens igen 2 oktober og havde så igen en positiv graviditets test 1 november, den viste faktisk allerede svagt positiv da jeg var 3+5. Er lige blevet scannet i dag, og intet at se denne gang heller, så lige nu tyder alt på et forløb som sidst :-(

Men  herfra, håber du har en positiv historie at fortælle os snart.

Anmeld

9. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

hej alle..

en opløftende historie hvordan?
altå nogen der har mistet, er blevet gravide igen og har født?'
Eller bare nogen der har mistet og er blevet gravide hurtigt efter??

Jeg for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.