Bagudvendt livmoder :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Aagaard

pemiro skriver:

Hey alle i kloge piger..
Er der nogle af jer der har erfaringer med graviditet og bagudvendt livmoder?
Jeg fik igår af vide at min er det, og tænker så om det hele så kommer til at gå normalt?
Jeg er ikke bange for at høre jeres skrækhistorier, så dem må i også godt komme med, bare det ikke lige handler om abort

Håber i kan gi nogle gode historier.

Kram

Det eneste jeg har oplevet er at det var ret ubehageligt til NF-scanning fordi de var nødt til at trykke ret hårdt med scanneren for at komme tæt nok på babyen til at kunne se den...
Næste scanning var babyen så stor at de ikke længere var noget problem.

Min mave var tydelig fra omkring uge 17

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

VNB

pemiro skriver:

Hey alle i kloge piger..
Jeg fik igår af vide at min er det, og tænker så om det hele så kommer til at gå normalt?
Jeg er ikke bange for at høre jeres skrækhistorier, så dem må i også godt komme med, bare det ikke lige handler om abort

Kram

Jeg har også bagudvendt livmoder. 

Det havde overhovedt ingen betydning for min graviditet  Jeg fik oven ikøbet hurtigt en lille fin mave. og jeg mærkede liv da jeg var 14+3. 

så du skal slet ikke være nervøs! Det er meget normalt at have en bagudvendt livmoder, og mange kvinder har det. Det sagde min læge ihvertfald til mig  Og jeg har aldrig hørt om nogle hvor det skulle have betydet noget som helst. 

mange gange tillykke med den lille nye spire! 

Anmeld

10. november 2011

Rockertand

pemiro skriver:

Hey alle i kloge piger..

Kram

20% eller hver 5. kvinde har en bagudvendt livmoder - og det har ingen praktisk betydning. I gamle dage sagde man, at det var sværere at blive gravid, men det har en stor amerikansk undersøgelse bevist ikke er tilfældet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.