Bagudvendt livmoder :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.359 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. november 2011

pemiro

Hey alle i kloge piger..
Er der nogle af jer der har erfaringer med graviditet og bagudvendt livmoder?
Jeg fik igår af vide at min er det, og tænker så om det hele så kommer til at gå normalt?
Jeg er ikke bange for at høre jeres skrækhistorier, så dem må i også godt komme med, bare det ikke lige handler om abort

Håber i kan gi nogle gode historier.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

AnneBJ

pemiro skriver:

Hey alle i kloge piger..
Jeg fik igår af vide at min er det, og tænker så om det hele så kommer til at gå normalt?
Jeg er ikke bange for at høre jeres skrækhistorier, så dem må i også godt komme med, bare det ikke lige handler om abort

Kram

Min livmoder har altid været bagudvendt, og er det stadig efter en graviditet og en fødsel. Alt gik lige efter bogen!

Anmeld

9. november 2011

pemiro

AnneBJ skriver:

Min livmoder har altid været bagudvendt, og er det stadig efter en graviditet og en fødsel. Alt gik lige efter bogen!

Okay.. Hvordan med maven, voksede den også fint ud som normale maver?

Anmeld

9. november 2011

Troldemommi

en bagudvendt livmoder er intet problem i forhold til at være gravid, min vender også bagud, jeg fik godt nok kejsersnit da jeg skulle føde johanne men det var ikke pga den bagudvendte livmoder, så bare slap af der er masser af kvinder der har en livmoder der vender bagud :-) som sagtens kan føde babyer :-)

Monica

Anmeld

9. november 2011

AnneBJ

pemiro skriver:

Okay.. Hvordan med maven, voksede den også fint ud som normale maver?

"normale maver" er jo et lidt farligt begreb, for der er ikke to graviditeter der er ens.. Men altså ja, jeg blev tyk og man kunne se jeg var gravid!

Anmeld

9. november 2011

PsychedeliC

Hvorfor får man overhoved afvide om det er bagud?

Anmeld

9. november 2011

dorthemus

Min er også bagudvendt men det havde slet ingen betydning for hverken graviditet eller fødslen af min datter

Anmeld

9. november 2011

pemiro

Glæder mig at høre det er meget normalt at ha
Så kan man da fjerne de bekymringer

Anmeld

9. november 2011

SussieThyssen

pemiro skriver:

Hey alle i kloge piger..

Kram

Både min ældste datter, jeg og min mor har bagundvendt livmoder, og ingen problemer med svangerskab og fødsel what so ever.

At min datter og jeg har fået hver et kejsersnit skyldes helt andre faktorer, nemlig at børnene var for store, men det ville de fleste nu nok have fået i vores situation.
Min datter har født 2 børn normalt efterfølgende og jeg fik 2 børn før og helt normalt.

Jeg kender også mange kvinder med det samme, som mht både graviditet og fødsel ikke har haft nogle problemer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2011

Moms

Hej

Jeg kan faktisk ikke huske i hvilken anledning, jeg fik at vide, at min er bagudvendt.

Men jeg spurgte lægen helt fra starten af, om det havde nogen konsekvens for min graviditet og fik at vide, at det har det ikke. I takt med at livmoderen vokser rejser den sig ligesom op og ligger lige så normalt som ellers.

Så tag det bare helt roligt.

:-)

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.