Portrætter - julegaven til den der har (næsten) alt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.242 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Wimmie

Alletiders julegave idé 

Så er det ved at være sidste chance for bestilling af et portræt inden jul. Jeg tegner portrætter af både voksne og børn (og dyr). Lige nu gives der 50 kr i rabat hvis man bestiller inden søndag den 13. november.

Således ser priserne ud med rabat:

1 A4 med én person koster 450 kr

1 A4 med to personer koster 600 kr

1 A3 med 1 person koster 550 kr

1 A3 med to personer koster 700 kr

(herefter 150 kr pr. ekstra person)

Det eneste jeg skal bruge er et skarpt foto (helst digitalt) der kan sendes til min email på wimmie81@yahoo.dk 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

liwsmor

Wimmie skriver:

Alletiders julegave idé 

Så er det ved at være sidste chance for bestilling af et portræt inden jul. Jeg tegner portrætter af både voksne og børn (og dyr). Lige nu gives der 50 kr i rabat hvis man bestiller inden søndag den 13. november.

Det eneste jeg skal bruge er et skarpt foto (helst digitalt) der kan sendes til min email på wimmie81@yahoo.dk 

hvor de flotte. men hvad med porto når du skal sende dem til folk? og hvad gør du så de ikke gå i stykker i post danmark ?

hmm hvor det svært, for jeg syntes det svært finde mega godt billede af  min datter

Anmeld

9. november 2011

Wimmie

liwsmor skriver:

hvor de flotte. men hvad med porto når du skal sende dem til folk? og hvad gør du så de ikke gå i stykker i post danmark ?

hmm hvor det svært, for jeg syntes det svært finde mega godt billede af  min datter

Hej. og tak skal du have

Porto betaler jeg selv. Jeg sender altid i en sikker pap-kuvert der ikke kan bøjes (og tegningen ligger i en plastiklomme) - eller et plakatrør hvis det er A3.

Derudover arbejder jeg på et postcenter, så jeg kan sikre at det bliver sendt godt afsted.

Anmeld

9. november 2011

GitteC78

Wow hvor er du dygtigt

Anmeld

9. november 2011

Wimmie

GitteC78 skriver:

Wow hvor er du dygtigt

Tak skal du have 

Anmeld

9. november 2011

liwsmor

Wimmie skriver:

Hej. og tak skal du have

Porto betaler jeg selv. Jeg sender altid i en sikker pap-kuvert der ikke kan bøjes (og tegningen ligger i en plastiklomme) - eller et plakatrør hvis det er A3.

Derudover arbejder jeg på et postcenter, så jeg kan sikre at det bliver sendt godt afsted.

nårh okay, så det godt..

skal du have billede på computeren ? eller hvordan skal du have billeder som du skal tegne af? for jeg syntes det svært vælge det bedste du af min datter, for der er jo så mange

Anmeld

9. november 2011

morethanperfect

Wimmie skriver:

Alletiders julegave idé 

Du er jo sindsyng dygtig altså  

Hvis du skal lave et !# med 3 personer , hvad vil det så koste ?

Anmeld

9. november 2011

Wimmie

liwsmor skriver:

nårh okay, så det godt..

skal du have billede på computeren ? eller hvordan skal du have billeder som du skal tegne af? for jeg syntes det svært vælge det bedste du af min datter, for der er jo så mange

Hej

Jeg vil helst have billederne over computeren. Hvis du har svært ved at vælge må du meget gerne sende nogle stykker, så kan jeg da sige hvilken jeg tror vil være bedst at tegne efter 

Anmeld

9. november 2011

Wimmie

morethanperfect skriver:

Du er jo sindsyng dygtig altså  

Hvis du skal lave et !# med 3 personer , hvad vil det så koste ?

Tusinde tak 

Mener du en A3 med 3 personer?

I så fald vil det koste 850 kr 

Anmeld

9. november 2011

Mamalou

Wimmie skriver:

Alletiders julegave idé 

Ej hvor er du dygtig. Det er helt vildt!

Jeg mangler ikke en til jul, men måske til en fødselsdagsgave til marts...  Men der er selvfølgelig god tid til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.