Så kom mens..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

Øv så kom mens idag.. Stoppede på pillerne for lidt over en måned siden og min mens er kommet lige som den skal. Synes ellers vi har haft sex hver dag, der har højst været 4 dage uden.. Man må vel bare på den igen? Nu har jeg også købt gravitamin, skulle det hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Øv så kom mens idag.. Stoppede på pillerne for lidt over en måned siden og min mens er kommet lige som den skal. Synes ellers vi har haft sex hver dag, der har højst været 4 dage uden.. Man må vel bare på den igen? Nu har jeg også købt gravitamin, skulle det hjælpe?

Nej Gravitamin er bare nogle ekstra vitaminer man bør tage, når man ER gravid. Du skal bare tage folsyre, når I prøver!

Der kan gå lang tid før hormonerne er ude af kroppen - op til et års tid. Så hav tålmodighed

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Når for søren, læste ellers man også skulle tage dem mens man prøver :-O Ja det var også det jeg tænkte, der er jo ikke gået så lang tid endnu :-) man bliver bare bekymret når nogle bliver gravid af at glemme en p-pille, og man ikke selv gør, selvom man er stoppet helt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.