Det var vidst den graviditet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

ej puha det er jeg ked af at høre sikke en lorte læge

Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at være i så stor uvished og så skulle vente helt til mandag.... alt efter hvor du bor kan du nok købe en scanning på en privatklinik for ca 200 kr, hvis det er...

Håber på at alt er ok derinde eller at processen bliver hurtig overstået så I kan komme videre - 

det er et HELVED at man ik aner hvad der forgår inden i ens krop ..

Jeg ahr købt mig til en scanning sidste mandag , der kunne man se en blomme sæk , det kunne man os i mandags , og den er vokset .. men jeg har stadig ikk set noget hjerte blink , og her bare to dage senere tror jeg heller ikk man kan se noget ..

Jeg magter bare ikk mere , jeg hader simpelthen min krop ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Giraffen

Anonym skriver:

det er et HELVED at man ik aner hvad der forgår inden i ens krop ..

Jeg ahr købt mig til en scanning sidste mandag , der kunne man se en blomme sæk , det kunne man os i mandags , og den er vokset .. men jeg har stadig ikk set noget hjerte blink , og her bare to dage senere tror jeg heller ikk man kan se noget ..

Jeg magter bare ikk mere , jeg hader simpelthen min krop ..

har du nogen du kan tage hen til eller få hen til dig? tænker bare man slet ikke skal være alene når man går igennem sådan noget hvor langt er du henne nu?

du kan også prøve at ringe til akutmodtagelsen og høre om ikke de kan scanne dig og se om der er en abort igang og i så fald hjælpe processen på vej så du ikke skal trækkes i langdrag med det, det ka da umuligt være godt for psyken... 

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

har du nogen du kan tage hen til eller få hen til dig? tænker bare man slet ikke skal være alene når man går igennem sådan noget hvor langt er du henne nu?

du kan også prøve at ringe til akutmodtagelsen og høre om ikke de kan scanne dig og se om der er en abort igang og i så fald hjælpe processen på vej så du ikke skal trækkes i langdrag med det, det ka da umuligt være godt for psyken... 

Nope har ingen , jeg har valgt at holde graviditeten hemmelig indtil uge 12 , og da jeg så begyndte at blæde ønskede jeg slet ikk at fortælle nogen det ..
Så jeg er helt alene med min kæreste om det . heldigvis har jeg en i forvejen som jeg har hjemme så må holde humøret oppe ..

men nej det er slet slet ikk sjovt og slet ikk spykisk , jeg er bange for at der bliver taget fejl og de så giver piller for at hjælpe den ud men at den i virkeligheden er i live ..
Jamen efter min beregning er jeg 7+6 idag efter scanningen i mandags er jeg kun 4+6 .. så jeg aner det ikk ..

Anmeld

9. november 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Nope har ingen , jeg har valgt at holde graviditeten hemmelig indtil uge 12 , og da jeg så begyndte at blæde ønskede jeg slet ikk at fortælle nogen det ..
Så jeg er helt alene med min kæreste om det . heldigvis har jeg en i forvejen som jeg har hjemme så må holde humøret oppe ..

men nej det er slet slet ikk sjovt og slet ikk spykisk , jeg er bange for at der bliver taget fejl og de så giver piller for at hjælpe den ud men at den i virkeligheden er i live ..
Jamen efter min beregning er jeg 7+6 idag efter scanningen i mandags er jeg kun 4+6 .. så jeg aner det ikk ..

jeg tror faktisk i din situation at jeg godt kunne finde på at ringe til akutmodtagelsen og smøre rigtig rigtig tykt på - altså virkelig understrege det psykisk hårde i det og angsten for at du kan gå ned på det og at du bare har brug for afklaring nu og her

Jeg synes bare ikke du skal straffes for at din læge er en klaphat til en spasserlæge

Godt du har en derhjemme du kan fokusere på  

Hvis du har en tæt veninde eller andet så kan du jo overveje om du skal sige at I prøver - at den var der og at den måske er ved at forsvinde - jeg tænker bare: udbyttet for dig ved at have en veninde med i det er langt større end byrden det er for hende at vide det

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg tror faktisk i din situation at jeg godt kunne finde på at ringe til akutmodtagelsen og smøre rigtig rigtig tykt på - altså virkelig understrege det psykisk hårde i det og angsten for at du kan gå ned på det og at du bare har brug for afklaring nu og her

Jeg synes bare ikke du skal straffes for at din læge er en klaphat til en spasserlæge

Godt du har en derhjemme du kan fokusere på  

Hvis du har en tæt veninde eller andet så kan du jo overveje om du skal sige at I prøver - at den var der og at den måske er ved at forsvinde - jeg tænker bare: udbyttet for dig ved at have en veninde med i det er langt større end byrden det er for hende at vide det

Jaaaa , jeg vil da lige overveje om jeg skal ringe til dem ..
Tak ..

Ja det er rigtig nok , men jeg har bare så svært ved at fortælle nogen det , da jeg ikk ønsker min familie skal have det afvide og det er ejg bange for at de får ..

Jeg bor laNGT VÆK FRA alt og alle ..

Anmeld

9. november 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Jaaaa , jeg vil da lige overveje om jeg skal ringe til dem ..
Tak ..

Ja det er rigtig nok , men jeg har bare så svært ved at fortælle nogen det , da jeg ikk ønsker min familie skal have det afvide og det er ejg bange for at de får ..

Jeg bor laNGT VÆK FRA alt og alle ..

ej øv øv øv da.... så får du lige en ekstra krammer  

håber du får afklaring meget snart 

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

ej øv øv øv da.... så får du lige en ekstra krammer  

håber du får afklaring meget snart 

Tusinde tak skal du have ..

Jaaa det håber jeg os ..

Anmeld

9. november 2011

Englebassen82

Anonym skriver:

Ja det var vidst den graviditet , jeg tror den er ved at ende

Jeg bløder en hel del , men har ingen smerter endnu ..

Jeg håber bare det hurtig vil blive overstået så vi kan komme igang igen ..

Jeg troede virkelig aldrig jeg skulle opleve det her , men det skulle jeg så

det er så frygteligt ..

Jeg står i samme situation som dig, er netop hjemvendt efter scanning med den kedelige besked..... Så tænker og føler med dig.

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Englebassen82 skriver:

Jeg står i samme situation som dig, er netop hjemvendt efter scanning med den kedelige besked..... Så tænker og føler med dig.

Det er simpelthen forfærdeligt ..

Havde du smerter og blædte du meget ??

Stort til dig føler såå meget med dig ..

Dit er i det mindste blevet opdaget , her siger de bare der er noget der inde , mine blodprøver stiger .. men jeg har ikk set noget hjerte

Anmeld

9. november 2011

Englebassen82

Anonym skriver:

Det er simpelthen forfærdeligt ..

Havde du smerter og blædte du meget ??

Stort til dig føler såå meget med dig ..

Dit er i det mindste blevet opdaget , her siger de bare der er noget der inde , mine blodprøver stiger .. men jeg har ikk set noget hjerte

Jeg er begyndt at få ondt, har blødt mere og mere siden i fredags... Jeg har også stadig noget liggende i livmoderen, men han mener helt sikkert at jeg vil klare det hele selv og også derfor skal jeg til en ekstra scanning igen i næste uge...

Håber du snart kan få vished..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.