Det var vidst den graviditet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

Ja det var vidst den graviditet , jeg tror den er ved at ende

Jeg bløder en hel del , men har ingen smerter endnu ..

Jeg håber bare det hurtig vil blive overstået så vi kan komme igang igen ..

Jeg troede virkelig aldrig jeg skulle opleve det her , men det skulle jeg så

det er så frygteligt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

4kløver

det gør mig ondt..

Anmeld

9. november 2011

LouiseRH

Hvis du ikke har smerter kan det være en blødning ligesom mens det skete for mig og jeg er 16 uger i dag

Anmeld

9. november 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Ja det var vidst den graviditet , jeg tror den er ved at ende

Jeg bløder en hel del , men har ingen smerter endnu ..

Jeg håber bare det hurtig vil blive overstået så vi kan komme igang igen ..

Jeg troede virkelig aldrig jeg skulle opleve det her , men det skulle jeg så

det er så frygteligt ..

jeg har løbende haft blødninger gennem graviditeten og alt er tip top derinde... tror nærmere du skal ringe til lægen? 

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

bulderfiz skriver:

Hvis du ikke har smerter kan det være en blødning ligesom mens det skete for mig og jeg er 16 uger i dag

Det har jeg ik ..

Men jeg har blædt de sidste 14 dage , ik volsomt før idag , men jeg har blødt ..

Jeg er blevet sat 3 uger tilbage , hvilket jeg ik kan forstå .. så jeg tror ikk på der er liv der inde. .

Og er der ikk det så lad det for gud skyld komme ud af min krop ..

Jeg er blevet scannet 3 gange inden for 3 uger og det er stadig ikk lykkedes at se noget på trods af jeg efter lægens beregning skulle være 8 + idag og min egen 7+6 ..

Men efter sygehuset er jeg kun 4+6 idag , hvilket jeg intet fatter af .. eftersom ejg testet positivt i oktober ..

Men tak fro din historie ..

Anmeld

9. november 2011

Dinsen

Vil ikke forlade siden uden at give dig et 

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg har løbende haft blødninger gennem graviditeten og alt er tip top derinde... tror nærmere du skal ringe til lægen? 

Jeg har snakket med lægen 700 gange efter hånden de sidste 2 uger da jeg har blædt on off .. og eneste besked jeg får er bare ..

jamen du skal være glad for din krop selv udstøder det hvis det er noget galt , jamen tak for den positive opmuntring .. eller noget ..

Så ærligt så gider ejg ikk ..

Jeg skal scannes igen mandag , og der er længe til , men jeg ved de ikk vil gøre noget idag da jeg blev scannet i mandags og det er kun 2 dage siden ..

Jeg bløder forholdsvis meget , når jeg sidder på toilettet så drypper det ud af mig ..

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Dinsen skriver:

Vil ikke forlade siden uden at give dig et 

Tak ..

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

det gør mig ondt..

Tak ..

Anmeld

9. november 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg har snakket med lægen 700 gange efter hånden de sidste 2 uger da jeg har blædt on off .. og eneste besked jeg får er bare ..

jamen du skal være glad for din krop selv udstøder det hvis det er noget galt , jamen tak for den positive opmuntring .. eller noget ..

Så ærligt så gider ejg ikk ..

Jeg skal scannes igen mandag , og der er længe til , men jeg ved de ikk vil gøre noget idag da jeg blev scannet i mandags og det er kun 2 dage siden ..

Jeg bløder forholdsvis meget , når jeg sidder på toilettet så drypper det ud af mig ..

ej puha det er jeg ked af at høre sikke en lorte læge

Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at være i så stor uvished og så skulle vente helt til mandag.... alt efter hvor du bor kan du nok købe en scanning på en privatklinik for ca 200 kr, hvis det er...

Håber på at alt er ok derinde eller at processen bliver hurtig overstået så I kan komme videre - 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.