Mit marsvin har født (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Hougaard92

vi fik os af vide den anden dag, at vi åbenbart kan risekere at hun får unger, da de havde solgt en anden unge som var gravid, åbenbart fordi de parre sig rimelig tidligt.

hvordan kan man se på dem at de er gravide, for det vil jeg da meget gerne vide ? nogle siger man bare skal vente og vente. Men det kunne da  være lidt hyggeligt hvis hun fik unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Mira0911

Nåh hvor er de altså nuser...  Ja jeg må ikke få flere marsvin... 

Anmeld

9. november 2011

anja89

JuliaHougaard92 skriver:

Tak for det, sikke glad man bliver for sådan en bette en

Men ved ikke om det er for sent at sætte en unge mere derind nu, tror du det er en god ide ?

Ja det bliver man hurtigt forelsket i de små dyr..

Nej vil ikke mene det er for sent at sætte en ven ind til den..

Jeg har selv sammenført to hunner selv om de var voksne og gik fint

Anmeld

9. november 2011

anja89

JuliaHougaard92 skriver:

vi fik os af vide den anden dag, at vi åbenbart kan risekere at hun får unger, da de havde solgt en anden unge som var gravid, åbenbart fordi de parre sig rimelig tidligt.

hvordan kan man se på dem at de er gravide, for det vil jeg da meget gerne vide ? nogle siger man bare skal vente og vente. Men det kunne da  være lidt hyggeligt hvis hun fik unger

Ja de er hurtigt kønsmodne og derfor plejer man at dele dem op i hanner og hunner når de er max 4 uger..

Vis hun får unger nu ville de være rigtig syndt for hun vil være alt for ung til det og man kan risikere at både hun og unger dør under fødslen..

Men man kan normalt se det ved at de bliver større og inden fødslen kan man som regl mærke ungerne inde i maven..

De går gravide ca 59-72 dage så når i har haft hende 72 dage og der ikke er kommet noget kan i være sikre på at hun ikke venter unger

Anmeld

9. november 2011

anja89

Mira0911 skriver:

Nåh hvor er de altså nuser...  Ja jeg må ikke få flere marsvin... 

Ja det er de.. En fra eller til gør jo ikke meget vis de går sammen

Anmeld

9. november 2011

Hougaard92

Puhaaa, tør slet ikke tænke på hvis hun så skulle have unger. Det ville være synd for den bette en. Hvis du havde boet lidt tættere på viborg, havde jeg købt en legekammarat til den bette

Anmeld

9. november 2011

anja89

for at hun ikke skal havde unger i nu..

Gør jeg desværre ikke men der er nok nogle i nærheden med unger vis i skal havde en legekammerat til hende bare husk det skal være af samme køn så  der ikke sker uheld

Anmeld

9. november 2011

.....

Ejj, har aldrig set så små marsvin. Hvor er de søde !

Anmeld

9. november 2011

anja89

Strawberry skriver:

Ejj, har aldrig set så små marsvin. Hvor er de søde !

Men når man tænker på at de lige er født syntes jeg de er store..

Men dejlige bløde er de

Anmeld

9. november 2011

Ranarupta

Årh altså! Hvor er de kære...

Gad godt, at man kunne beholde dem i den størrelse...
De fleste dyrebørn er lige ekstra nuttede  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.