Mit marsvin har født (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

anja89

Pia. skriver:

Ej hvor er de flotte - Mit marsvin fødte for 4 uger siden - de skal flytte i dag de to små der er tilbage... Hvor er du fra ? Knus og tillykke...

Ej hvor dejligt, det er jo helt fantastisk med sådan små mutter i hjemmet.

Jeg kommer inde fra kbh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Pia.

anja89 skriver:

Ej hvor dejligt, det er jo helt fantastisk med sådan små mutter i hjemmet.

Jeg kommer inde fra kbh

Kan du se køn på dem ? Jeg kunne nemlig ikke finde ud af det - men må også sige at Marsvin ikke er min stærke side - det er kun kaniner... Men det viste sig jeg havde to hunner...

Anmeld

9. november 2011

anja89

Pia. skriver:

Kan du se køn på dem ? Jeg kunne nemlig ikke finde ud af det - men må også sige at Marsvin ikke er min stærke side - det er kun kaniner... Men det viste sig jeg havde to hunner...

Nej det kan jeg ikke.. er mit første kuld

Men med kaniner kan jeg se det da jeg har haft kaniner i mange år inden jeg ik over til marsvin

Anmeld

9. november 2011

Pia.

anja89 skriver:

Nej det kan jeg ikke.. er mit første kuld

Men med kaniner kan jeg se det da jeg har haft kaniner i mange år inden jeg ik over til marsvin

Ja kaniner kan jeg også sagtens se det fra de er helt nye - (avler jo dværgvædder nu) men marsvin er godt nok svære...

Grunden til jeg spurgte er fordi, en her inde fra skal bruge en han og jeg kunne desværre ikke hjælpe hende...

Hvis du vil se mine smukke kaniner - så tag et kig inden for

Knus Pia og mere tillykke...

www.kanin-gaarden.dk

Anmeld

9. november 2011

Hougaard92

anja89 skriver:

Jubii mit ene marsvin har født 4 smukke unger i nat/morges

Vi havde først ventet dem om 14 dage men hun tog lige fusen på os..

Har lige taget lidt billeder som jeg gerne vil dele med jer

Så er der nogle der er intrasseret i et marsvin unge så har jeg 4 stk klar til at flytte om ca 3 uger.

hvor er de bare søde, men vi fik en bette unge i fredags som var 6 uger ellers havde jeg nok være interesseret.

Måske kan du hjælpe mig, hun var ekstrem morglad, og er helt vildt forvirret engang imellem. Hun er sky, og der skal ikke meget bevægelse til før hun flygter ind i huset, og hun drikker ingen vand.

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, for vil have hende så tam som muligt, for hun er bare så skøn ?

hvis du har nogle erfaringer, eller nogle ting jeg kunne gøre ville det være fantastisk ?

Anmeld

9. november 2011

anja89

Pia. skriver:

Ja kaniner kan jeg også sagtens se det fra de er helt nye - (avler jo dværgvædder nu) men marsvin er godt nok svære...

Grunden til jeg spurgte er fordi, en her inde fra skal bruge en han og jeg kunne desværre ikke hjælpe hende...

Hvis du vil se mine smukke kaniner - så tag et kig inden for

Knus Pia og mere tillykke...

www.kanin-gaarden.dk

Jeg har pt 4 han marsvin som alle er klar til at komme i avl..

Jeg har bla faderen til disse unger... Tager lige et kig forbi din side selv om jeg ikke selv har kaniner mere, jeg avlede selv rex kaniner

Anmeld

9. november 2011

anja89

JuliaHougaard92 skriver:

hvor er de bare søde, men vi fik en bette unge i fredags som var 6 uger ellers havde jeg nok være interesseret.

Måske kan du hjælpe mig, hun var ekstrem morglad, og er helt vildt forvirret engang imellem. Hun er sky, og der skal ikke meget bevægelse til før hun flygter ind i huset, og hun drikker ingen vand.

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, for vil have hende så tam som muligt, for hun er bare så skøn ?

hvis du har nogle erfaringer, eller nogle ting jeg kunne gøre ville det være fantastisk ?

Tillykke med jeres lille familie medlem

Marsvin er jo flok dyr og har det derfor bedst med at havde en artsfælle at bo med.

Så er jeres lille tøs kommet direkte fra mor og ud i et bur alene kan det godt være derfor den løber ind i huset fordi den nu er alene og ikke har en der kan beskytte den.

Min erfaring indefor marsvin er desværre ikke så stor i nu

Men de har det bedst med at bo 2 eller flere sammen

Anmeld

9. november 2011

Pia.

anja89 skriver:

Jeg har pt 4 han marsvin som alle er klar til at komme i avl..

Jeg har bla faderen til disse unger... Tager lige et kig forbi din side selv om jeg ikke selv har kaniner mere, jeg avlede selv rex kaniner

jeg har skrevet til hende, så hun skriver nok til dig hvis hun ikke har fundet en han endnu...

Anmeld

9. november 2011

Hougaard92

anja89 skriver:

Tillykke med jeres lille familie medlem

Marsvin er jo flok dyr og har det derfor bedst med at havde en artsfælle at bo med.

Så er jeres lille tøs kommet direkte fra mor og ud i et bur alene kan det godt være derfor den løber ind i huset fordi den nu er alene og ikke har en der kan beskytte den.

Min erfaring indefor marsvin er desværre ikke så stor i nu

Men de har det bedst med at bo 2 eller flere sammen

Tak for det, sikke glad man bliver for sådan en bette en

Men ved ikke om det er for sent at sætte en unge mere derind nu, tror du det er en god ide ?

Anmeld

9. november 2011

anja89

Pia. skriver:

jeg har skrevet til hende, så hun skriver nok til dig hvis hun ikke har fundet en han endnu...

det er bare iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.