Inspireret af Joan Ørting...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Husker du at snave din mand i knæ ind imellem?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

624 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2009

Astrid P

Efter hendes program i tirsdags har jeg tænkt meget over det der med at kysse... Husker I at gøre det? Altså ikke sådan bare et mormor-kys med spidsede læber når man smutter og når man kommer hjem igen. Mere sådan rigtig for alvor... En ordentlig snaver! Med tunge og hele piwtøjet! Husker I at gøre det, tøser? Jeg tror hun har ret I, at det er en dårlig idé at glemme det, hvis man vil holde gang i gnisten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

Plysbjørnen

Anmeld

12. februar 2009

heaven

jeg har stemt min en gang om dagen - vi er faktisk gode til at huske det... kys er enormt bekræftende for os begge, og det er med til at holde tingene i live

Jannie

Anmeld

14. februar 2009

Astrid P

Husk at snave mænnerne idag, det er jo trods alt Valentines day!

Anmeld

14. februar 2009

Tikki

nej desværre - men vi tantekysser en del..... Jeg begynder at kede mig, hvis vi skal kysse for længe

Anmeld

14. februar 2009

Tynen

Min kærst´ gider ikke at snave - Han kysser bare sådan lidt .. Kedeligt..
Men vi husker da at kysse.. Hvis det tæller

Anmeld

14. februar 2009

Louise mortil4

for mig er et kys (sådan et med tunge) noget der har forbindelse med at der skal gang i lagen gymnastikken, men vi mysser flere gang om dagen og giver hinanden et knus også. Men at kysse, det sker ikke hverdag.

Knus Louise 31+4

Anmeld

14. februar 2009

ivfmarie

nææhhh... hmmmm.. det gør jeg sgu ikke nok!

Ka I huske i de "unge" dage, hvor man ku snave med et mandfolk en hel aften og en halv nat!!? Kinderne ku være helt hudløse dagen efter...

Den slags snav er et mindeblot - jeg har lissom ikke tålmodigheden til det. Og så er der også lidt det der med at hvis man snaver for dybt, så er det sårn lidt et "GO" til næste skridt - og det er ikke altid det der trækker mest.

øv hvor er jeg bare fyldt med dårlige undskyldninger!

I gang med at snave - nu!

Anmeld

15. februar 2009

Susan1978

nej det sker også meget sjældent her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.