hjælp mig lige engang piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Mariajny

Godmorgen alle i skønne kvinder. Jeg havde et par dage med brunligt udflåd, for en uges tid siden. Skulle gerne have haft min mens i går, men den kom ikke. Tog en test i går eftermiddags, selvom det jo er et dumt tidspunkt, for havde næsten lige tisset. Den vidste så også negativ. Er der bare en lille chance for at lykken skal ramme mig denne gang, og jeg er gravid. ? Håber håber håber. God dag til alle (dette er 8 forsøg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Mariajny

Opper lige

Anmeld

9. november 2011

Mariajny

Slet ingen

Anmeld

9. november 2011

NNL

Godmorgen

Det kunne umiddelbart godt lyde som en implantationsblødning... Også når mens er forsinket - plejer den være regelmæssig?

Jeg har selv en enkelt gang haft en lille blodplet en uge før mens, hvor mens så var 3 dage forsinket, men desværre kom, til trods for totalt regelmæssighed.

Men da jeg så blev gravid her i august måned var der ingen blødning - det er sgu ikke til at blive klog på

Men krydser fingre for dig, og så prøv at teste en af dagene med morgen-tis

Anmeld

9. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mariajny skriver:

Godmorgen alle i skønne kvinder. Jeg havde et par dage med brunligt udflåd, for en uges tid siden. Skulle gerne have haft min mens i går, men den kom ikke. Tog en test i går eftermiddags, selvom det jo er et dumt tidspunkt, for havde næsten lige tisset. Den vidste så også negativ. Er der bare en lille chance for at lykken skal ramme mig denne gang, og jeg er gravid. ? Håber håber håber. God dag til alle (dette er 8 forsøg)

Det kan sagtens være at du er gravid.  Kender flere som fandt ud af de var gravide, efter udeblivende mens/brunt udflåd.

Anmeld

9. november 2011

Mariajny

Jeg håber håber håber.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.