jeg hader ham, jeg hader ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Pige2009

Anonym skriver:

er bare så ked af det lige nu

min eks har lige meddelt at han ikke har råd til at sidde i vores fælles  huset mere, det har han gjort siden sep.
men er blevet fyret.

så jeg skal meget mod min vilje flytte tilbage til huset den 1 dec.  og han flytter ud.

men jeg har bare slet ikke lyst, og det kommer bare til at være snævret med øknomien. kan kun overleve pga de offentlige ydelser jeg får, men det er nu ikke det væreste. nej det er bare at jeg skal tilbage til huset, som jeg slet ikke har lyst til at bo i mere

og har slet ikke noget valg for hvis jeg ikke flytter derop vil huset gå på tvang og vores navne vil være øddelagte..

øv hvor jeg hader det her pis liv lige nu, syntes jeg havde mange bekrymringer enden at jeg gik fra ham,
men slet ikke noget i forhold til efter at jeg er gået!!!

havde bare lige brug for at brokke mig over den skide idiot. HADER ham

Taber I noget, hvis det går på tvang? Nogle gange er det den bedste løsning, så man kan starte forfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Taber I noget, hvis det går på tvang? Nogle gange er det den bedste løsning, så man kan starte forfra...

ja vi vil nok have en gæld på 500.000 tusinde hver. måske mere måske mindre.

Anmeld

11. november 2011

delimus

Anonym skriver:

min eks har lige meddelt at han ikke har råd til at sidde i vores fælles  huset mere, det har han gjort siden sep.
men er blevet fyret.

så jeg skal meget mod min vilje flytte tilbage til huset den 1 dec.  og han flytter ud.

men jeg har bare slet ikke lyst, og det kommer bare til at være snævret med øknomien. kan kun overleve pga de offentlige ydelser jeg får, men det er nu ikke det væreste. nej det er bare at jeg skal tilbage til huset, som jeg slet ikke har lyst til at bo i mere

og har slet ikke noget valg for hvis jeg ikke flytter derop vil huset gå på tvang og vores navne vil være øddelagte..

øv hvor jeg hader det her pis liv lige nu, syntes jeg havde mange bekrymringer enden at jeg gik fra ham,

Det er vel ikke hans skyld, at han er blevet fyret 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

delimus skriver:

Det er vel ikke hans skyld, at han er blevet fyret 

måske og måske ikke, har på fornemmelsen at han ikke ville arbejde der mere.. men jeg ved det ikke kun en ide jeg har, han kunne finde på at bede dem om at fyre ham

Anmeld

11. november 2011

helle85

Anonym skriver:

men er blevet fyret.

et forslag kunne værer at i satte det ned i pris så der var størrer chance for at i kunne komme af med også selvom i mister noget på det.

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

et forslag kunne værer at i satte det ned i pris så der var størrer chance for at i kunne komme af med også selvom i mister noget på det.

ja det var en mulighed. men det huset er vær betyder også at vi kommer ud gældfriæ. hvad vi begge ønsker

Anmeld

11. november 2011

Muhmi

Hmm...

Kan godt se det er en ærgelig situation... Men hvis han er blevet fyret har han vel ikke fortjent at blive hadet oveni fordi han ikke kan klare huslejen i jeres hus.... Kender ikke jeres fortid, men mon ikke du mere hader ham fordi du ikke har lyst til at have mere med ham at gøre og den her situation gør at du bliver nød til at bruge tid på ham igen?

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hmm...

Kan godt se det er en ærgelig situation... Men hvis han er blevet fyret har han vel ikke fortjent at blive hadet oveni fordi han ikke kan klare huslejen i jeres hus.... Kender ikke jeres fortid, men mon ikke du mere hader ham fordi du ikke har lyst til at have mere med ham at gøre og den her situation gør at du bliver nød til at bruge tid på ham igen?

jo det er bare generalt at jeg hader ham, og det gør jeg virkelig enderlig. men syntes bare at han er for meget, for jo han har råd til at bo der, det kan jeg da regne ud fra hans øknomi. men han vil bare ikke. også er det mig der hænger på den

Anmeld

12. november 2011

Pige2009

Anonym skriver:

ja vi vil nok have en gæld på 500.000 tusinde hver. måske mere måske mindre.

Det er bare rigtig træls. Har I haft sat det til salg eller måske bare vurderet?

Anmeld

12. november 2011

SussieThyssen

Hmmm..ja det er da nogle meget voldsomme følelser du har der..men så vil jeg lige spørge dig om en ting!!

Hvem valgte i sin tid at du skulle være kæreste med ham??

Blot en tanke!
Og ja..det kan godt være jeg lyder dum fordi jeg ikke lige klapper dig på ryggen og giver dig ret.
Men jeg går nu engang ud fra, at du selv har valgt ham og selv har været med til at anbringe jer i den situation I er i lige nu, uanset hvad der er sket.
Derfor må I også prøve at få det bedste ud af situationen, og der hjælper had ikke spor, tvært imod.

Ja det er hårdt at gå fra hinanden og ja, det er hårdt når tingene bare ikke klares på kort tid, men sådan er livet og tingenes tilstand, og så må man prøve at bevare den gode tone og facaden og se at få det til at glide alligevel.

Men et stort trøsteknus det skal du have, jeg håber at huset snart bliver solgt og at du kan få tingene til at gå den positive vej igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.