jeg hader ham, jeg hader ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.488 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Anonym trådstarter

er bare så ked af det lige nu

min eks har lige meddelt at han ikke har råd til at sidde i vores fælles  huset mere, det har han gjort siden sep.
men er blevet fyret.

så jeg skal meget mod min vilje flytte tilbage til huset den 1 dec.  og han flytter ud.

men jeg har bare slet ikke lyst, og det kommer bare til at være snævret med øknomien. kan kun overleve pga de offentlige ydelser jeg får, men det er nu ikke det væreste. nej det er bare at jeg skal tilbage til huset, som jeg slet ikke har lyst til at bo i mere

og har slet ikke noget valg for hvis jeg ikke flytter derop vil huset gå på tvang og vores navne vil være øddelagte..

øv hvor jeg hader det her pis liv lige nu, syntes jeg havde mange bekrymringer enden at jeg gik fra ham,
men slet ikke noget i forhold til efter at jeg er gået!!!

havde bare lige brug for at brokke mig over den skide idiot. HADER ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

min eks har lige meddelt at han ikke har råd til at sidde i vores fælles  huset mere, det har han gjort siden sep.
men er blevet fyret.

så jeg skal meget mod min vilje flytte tilbage til huset den 1 dec.  og han flytter ud.

men jeg har bare slet ikke lyst, og det kommer bare til at være snævret med øknomien. kan kun overleve pga de offentlige ydelser jeg får, men det er nu ikke det væreste. nej det er bare at jeg skal tilbage til huset, som jeg slet ikke har lyst til at bo i mere

og har slet ikke noget valg for hvis jeg ikke flytter derop vil huset gå på tvang og vores navne vil være øddelagte..

øv hvor jeg hader det her pis liv lige nu, syntes jeg havde mange bekrymringer enden at jeg gik fra ham,

kan du ikke leje huset ud ?

hvor henne af i verden ligger det ?

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

det ved jeg ikke noget om, det er vist ikke bare sådan lige til.

det ligger i odense S

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

kan du ikke leje huset ud ?

hvor henne af i verden ligger det ?

nu tror jeg at det bliver såådan at jeg ikke flytter derop, men så ingen af os bor der, også skal vi betale halv skade af det, begge 2.

Anmeld

10. november 2011

madsenmor

lej det ud... det kan i nemt i odense... gør det på en tidsbegrænset lejekontrakt på feks. 2 år så kan i stadig sælge eller hvad i helst vil når kontrakten udløber

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

madsenmor skriver:

lej det ud... det kan i nemt i odense... gør det på en tidsbegrænset lejekontrakt på feks. 2 år så kan i stadig sælge eller hvad i helst vil når kontrakten udløber

jamen vi vil meget ggerne have det solgt med det samme, derfor skal det ikke lejes ud

Anmeld

10. november 2011

UnderCover37

Jo det er da også vældigt rationelt at hade ham fordi han tillader sig at blive fyret og ikke have råd til at sidde i huset alene...

Jeg véd godt man ikke tænker rationelt i jeres situation og der sikkert er mere bad at du siger du hader ham - men helt ærligt så tror jeg også det er rigtigt svært for ham?

Det er da heller ikke fedt for ham at sidde tilbage i jeres tidl fælles hus og nu måtte flytte ud fordi han ikke længere har råd til at holde jer begge(!) ude af en tvang - det må nu engang være et fælles ansvar og ikke bare hans... så nu må du så tage din tørn...

Og hvis det er så svært for jer at have det stående mens det er til salg er der udleje som en mulighed - men den afviser du? 
Det giver jo ikke rigtigt nogen mening hvis økonomien nu ikke er til at eje et hus man ikke længere kan og vil bo i...

Jeg skælder dig ikke ud men jeg synes faktisk du er urimlig lige her - selvom man er ked af det og frustreret når man skilles er man altså nødt til begge to at arbejde for at det foregår nemmest muligt!

Anmeld

10. november 2011

Sabina92

Anonym skriver:

men er blevet fyret.

Han kan jo ikke gøre for han er blevet fyret og ikke har råd s;

- Synes det er lidt meget at du ligefram hader hader hader ham?

Hvis du ikke vil bo i det så lad det gå på tvang eller lej det ud, mit bedste råd..

Anmeld

10. november 2011

Louise mortil4

vi har valgt at lade vores gå på tvang hvis ikke det bliver solgt inden, det er mega surt, men ingen af os har råd til at bo der og jeg har bestemt heller ikke lyst til det. Det kan godt værte det ikke er sjovt at gå ned med et hus, men sådan det er nu en gang sådan det må gå. Så må vi tage det derfra. Der er heller ikke nogen af os der har råd til at betale halv husleje + husleje et nyt sted indtil det bliver solgt også er det lavet sådan at hvis ikke der bor nogen der så er der heller ikke nogen varme på da der skal være gang i fyret for at der kommer varme ind og det kræver der bliver fyret ca hver 1½ time. Så vi mister under alle omstændigheder en masse penge om vi bare lader det stå og flytter eller lader det gå på tvang.

Nu er det jo ikke kun hans ansvar at ha det hus der er jeres, du har også et ansvar og du har faktisk pligt til at betal det halve af jeres lån indtil det er solgt lige meget om du bor der eller ikke så du skal vist bare være glad for at han har klaret det ind til nu. Hvis du ikke vil bo der kan du jo leje det ud, i tilfælde af salg kan den ny ejer jo opsige dem der bo der og selv flytte ind, det er den eneste gyldige grund til at opsige lejere.

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

jeg har betalt halv husleje til ham, så jeg har betalt det halve af det vi skylder, han har råd til at bo der, for nå jeg kan kan han også,

men nu tager jeg til en advokat, også må det blive sådan at huset skal stå tomt og vi skal betale halvt af halvt, også bor der bare ikke nogen der.

jeg har lov til at havde ham, det er han der har spillet alle vores penge op.... og er kvatals dranker. det er ham der har ødelagt vores forhold fordi han altid var sur.

det er nu ham der igen prøver på at styre mig og bumper mig 10 skridt tilbage, bare fordi han ikke vil bo i det hus mere!!!

han er en skid ud over alle grænser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.