Der er godt nok end masse sygdom i omløb!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

Tja frisk eller ej, så skal jeg til eksamen! Hvor fedt at i fik styr på nettet.. :d Her er der stadig problemer med nettet, dog ikke så voldsomt som igår.. Men have en ven forbi idag og teste med hans com = samme resultat. Så jeg må have fat i mit selskab igen imorgen, og så håbe på at det ikke er arrrgghh??-fyren jeg får fat i

aaarghhh fyren skal bare fyres... 

Prøv at holdeø øje med hvilke ting du har tændt samtidig med nettet, evt. prøve at slukke for noget af det og se om det hjælper... 

jeg blev selv forbavset over at en dvd afspiller kan ødelægge en net forbindelse... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Ayasmor

Mira0911 skriver:

aaarghhh fyren skal bare fyres... 

Prøv at holdeø øje med hvilke ting du har tændt samtidig med nettet, evt. prøve at slukke for noget af det og se om det hjælper... 

jeg blev selv forbavset over at en dvd afspiller kan ødelægge en net forbindelse... 

hehe.. eller få sig et kommunikationskursus.. Hmm.. jeg har faktisk slet ikke noget tændt lige pt.. og der er stadig problemer... det skulle da lige være lyset i stuen

Anmeld

8. november 2011

aklejel

Mira0911 skriver:

Julie er godt nok hårdt ramt af feber denne omgang... I weekenden var det bare en mild hoste som nu er blevet noget værre... Oven i det kom feberen pludseligt da vi stod op idag... 

Håber virkelig Lina slipper for sådan en omgang... 

Julie er hvert fald hjemme de næste dage og hygger med mig... Gud hvor  går det faktisk bedre med at have hende alene... Nok fordi hun er syg og ikke så frisk... 

Nogle af Jeres børn som også er ramt?

Mine er desværre ramt :/ Min søn har så kun feber om aftenen, men min pige, den store af dem, har feber både morgen og aften, hoster, snotter og har øjnbetændelse :/ Plus hun har lige fået dræn i øret, så hun har det rigtig skidt :/

Anmeld

8. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

hehe.. eller få sig et kommunikationskursus.. Hmm.. jeg har faktisk slet ikke noget tændt lige pt.. og der er stadig problemer... det skulle da lige være lyset i stuen

man tænker jo slet ikke på at noget lys, dvd afspiller eller andet kan ødelægge forbindelsen... 

TDC manden fortalte om en anden kunde han var hos... Hans net gik også bare sådan ned ligesom vores... De fandt så ud af at det var lyset i hans akvarie der gjorde at hans net brød sammen... 

Anmeld

8. november 2011

Chr-Hei

Mira0911 skriver:

Julie er godt nok hårdt ramt af feber denne omgang... I weekenden var det bare en mild hoste som nu er blevet noget værre... Oven i det kom feberen pludseligt da vi stod op idag... 

Julie er hvert fald hjemme de næste dage og hygger med mig... Gud hvor  går det faktisk bedre med at have hende alene... Nok fordi hun er syg og ikke så frisk... 

Min søn er også ramt med slem hoste og snot næse .. Dog ikke feber.. Men bare fordi han hoster en del har han fået at vide det er astma af lægen.. Syntes det lyder lidt underligt da hele familien går hoster både her i hustanden samt ed bedsteforældrene .. Gad nok vide om vi ALLE har fået astma

Anmeld

8. november 2011

Mira0911

aklejel skriver:

Mine er desværre ramt :/ Min søn har så kun feber om aftenen, men min pige, den store af dem, har feber både morgen og aften, hoster, snotter og har øjnbetændelse :/ Plus hun har lige fået dræn i øret, så hun har det rigtig skidt :/

Stakkel.... 

Rigtig god bedring... 

Anmeld

8. november 2011

Mira0911

Chr-Hei skriver:

Min søn er også ramt med slem hoste og snot næse .. Dog ikke feber.. Men bare fordi han hoster en del har han fået at vide det er astma af lægen.. Syntes det lyder lidt underligt da hele familien går hoster både her i hustanden samt ed bedsteforældrene .. Gad nok vide om vi ALLE har fået astma

Ja så må de jo være astma... 

Synes da også det er noget underligt at sige.... 

Anmeld

8. november 2011

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Ja Oscar har lige været rigtig syg men det ved du vel

Han havde 41 i feber , var sløj , kastede op og vendte det hvide ud af øjnene på vej til vagtlægen 

Han havde en infektion i luftvejen som gjorde alt det Så han fik pencilin , og er igen meget frisk

Anmeld

8. november 2011

Chr-Hei

Mira0911 skriver:

Ja så må de jo være astma... 

Synes da også det er noget underligt at sige.... 

Helt vildt... vi var til læge torsdag sidste uge der fejlede han intet og idag WUPTI så det astma.. og det kan åbenbart godt lade sig gøre på så få dage.. Skal ned til lægen torsdag for at se om han skal af med det dyre medicin jeg har måttet ofre idag til en astma maskine samt astma medicinen. Dyr udgift for 2 dage.. Men hvad gøre man ikke for de små pus.. Betvivler dog det er astma og ikke bare en forkølelse

Anmeld

8. november 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Ja Oscar har lige været rigtig syg men det ved du vel

Han havde 41 i feber , var sløj , kastede op og vendte det hvide ud af øjnene på vej til vagtlægen 

Han havde en infektion i luftvejen som gjorde alt det Så han fik pencilin , og er igen meget frisk

Ja det ved jeg.... 

Puh sikke da en grim oplevelse... Godt han er på dupperne igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.