Der er godt nok end masse sygdom i omløb!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.896 visninger
36 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Mira0911

Julie er godt nok hårdt ramt af feber denne omgang... I weekenden var det bare en mild hoste som nu er blevet noget værre... Oven i det kom feberen pludseligt da vi stod op idag... 

Håber virkelig Lina slipper for sådan en omgang... 

Julie er hvert fald hjemme de næste dage og hygger med mig... Gud hvor  går det faktisk bedre med at have hende alene... Nok fordi hun er syg og ikke så frisk... 

Nogle af Jeres børn som også er ramt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Isabeau

Nej, ingen sygdom hos Stella, men jeg har selv rendt rundt med halsbetændelse i nogen tid nu - har en frygtelig hoste tilbage som virkelig gør ondt i mavemusklerne

Forhåbentlig snart ovre... XXX God bedring til Julie

Anmeld

8. november 2011

camillakrath

Mira0911 skriver:

Julie er godt nok hårdt ramt af feber denne omgang... I weekenden var det bare en mild hoste som nu er blevet noget værre... Oven i det kom feberen pludseligt da vi stod op idag... 

Håber virkelig Lina slipper for sådan en omgang... 

Julie er hvert fald hjemme de næste dage og hygger med mig... Gud hvor  går det faktisk bedre med at have hende alene... Nok fordi hun er syg og ikke så frisk... 

Nogle af Jeres børn som også er ramt?

Benjamin var syg i sidste uge. Feber, hoste, slim, snot, ondt i halsen

Han var bare rigtig ramt!

Anmeld

8. november 2011

Mira0911

camillakrath skriver:

Benjamin var syg i sidste uge. Feber, hoste, slim, snot, ondt i halsen

Han var bare rigtig ramt!

Puh, det er bestemt ikke rart, når de er syge de kære små... Håber Julie er hurtig over det denne gang... 

Anmeld

8. november 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Nej, ingen sygdom hos Stella, men jeg har selv rendt rundt med halsbetændelse i nogen tid nu - har en frygtelig hoste tilbage som virkelig gør ondt i mavemusklerne

Forhåbentlig snart ovre... XXX God bedring til Julie

Det er da længe du har rendt rundt med den... God bedring til dig også... Og takker... 

Anmeld

8. november 2011

sandorff

ja for søren da. både private børn OG dagplejebørn

Anmeld

8. november 2011

Ayasmor

her er Aya heldigvis kun en smule snottet. Jeg derimod har fået raget en masse nys, lang næse og lidt småfeber her til aften. Passer bare såååå fantastisk med en eksamen her på fredag

Anmeld

8. november 2011

Mira0911

sandorff skriver:

ja for søren da. både private børn OG dagplejebørn

Jeps, i Julie's dp er de syge på skift... I sidste uge en af knejterne og hende i denne uge her... 

Anmeld

8. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

her er Aya heldigvis kun en smule snottet. Jeg derimod har fået raget en masse nys, lang næse og lidt småfeber her til aften. Passer bare såååå fantastisk med en eksamen her på fredag

Ih.. Håber du er frisk til eksamen Fredag... Psssstt... Hvordan går det med nettet?

Her fandt vi ud af hvorfor vores gik ned hele tiden... 

det var en dvd afspiller som lavede støj på linien... Da den blev pillet fra, har vi været på nettet lige siden... 

Anmeld

8. november 2011

Ayasmor

Mira0911 skriver:

Ih.. Håber du er frisk til eksamen Fredag... Psssstt... Hvordan går det med nettet?

Her fandt vi ud af hvorfor vores gik ned hele tiden... 

det var en dvd afspiller som lavede støj på linien... Da den blev pillet fra, har vi været på nettet lige siden... 

Tja frisk eller ej, så skal jeg til eksamen! Hvor fedt at i fik styr på nettet.. :d Her er der stadig problemer med nettet, dog ikke så voldsomt som igår.. Men have en ven forbi idag og teste med hans com = samme resultat. Så jeg må have fat i mit selskab igen imorgen, og så håbe på at det ikke er arrrgghh??-fyren jeg får fat i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.