Hey

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2009

Amelia<3

Diana/Claus skriver:

Jeg ville os vide det af samme grund som Pia er alt for nysgerie... Jeg er glad for jeg ved det synes det meget nemmer både at købe ting og navne osv. men synes det er så dejligt at vide at inden længe har jeg min lille dreng i armene.

Ja det kan jeg også godt forstår så man kan købe tøj og tænke på navne osv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

pusling30

Jeg vil helt sikkert have kønnet afvide,
1 gang jeg var gravid sagde jordemoderen der scannede mig at det lignte en lille pige, men det var en dreng. 2 gang sgade jeg at jeg næsten var sikker på at det var en dreng og det blev bekræftet af jordemoderen, 3 gang så jeg at han var en dreng, der var ingen tvivl!!
Jeg vil gerne have kønnet afvide så man kan forberede sig, og så drømmer jeg om at få en pige,!!
Anja mor til 3

Anmeld

13. februar 2009

SaNiNa

Vil helt sikker vide hvad kønnet, nu er jeg blevet scannet så mange gange på det sidste og den lille er ikke lige så villig til at samarbejde så håber vi kan se kønnet på mandag eller d. 18 marts..

Anmeld

13. februar 2009

Bastian

PiaR skriver:

Er det en 3D scanning ??? - ellers kan man jo ikke være helt sikker....

Jeg syntes I skal vente hvis I kan, jeg tror det er det I har det bedst med...
- I kan jo sige at hvis de kan se det med sikkerhed at de gerne må sige det men ellers ikke...

Knus Pia.

Lige præcis. Jeg ville ikke stole på andet end en 3D scanning, efter jeg med min søn fik udpeget skamlæber på den almindelige scanning, hmmmm.

Anmeld

13. februar 2009

JonTri

Nej jeg ville ikke vide det - er også nysgerrig af natur, men der er så få overraskelser i livet. Og så var det fantastisk da min kæreste ed tårer i øjnene - som piar - sagde at det var en lille gut.
Det der med planlægning - det skal nok blive blåt eller lyserødt alligevel og muligheden for forbrugsfest udsættes bare - eller holdes i neutrale farver.

Nej mit råd er at vente de sidste 3 mdr...

God weekend... Rikke.

Anmeld

13. februar 2009

Ceciliesmoar

Første gang ville vi ikke vide hva vi fik... Det var en stor overraskelse at få af vide efter fødslen at det var en pige vi havde fået. Kæreste var ikke just i stand til at fortælle hvad det for et køn, da han gik omkuld på fødegangen... Griner

Men anden gang der kunne vi ikke vente med at få det af vide. Så allerede da vi var til 2 scanning fik vi af vide at det var en dreng og skulle så til en scanning mere i uge 30 da mmoderkagen lå for langt nede, der fik vi så igen bekræftet at det var en dreng vi ventede... Men er så nysgerrig af natur at jeg bare måtte vide det...

Anmeld

13. februar 2009

Amelia<3

Mange tak for jeres svar...

Jeg kan godt se at det er en stor overraskelse at får det at får det at vide da I havde født

Anmeld

13. februar 2009

Balderson

Jeg ville vide det ;0)

Det fik jeg til den første og når vi skal til scanning med nr. 2 nu her, så vil jeg også vide det ;0)

Jeg er simpelhen for nysgerrige og lidt af en kontrol freak.....

Anmeld

13. februar 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg var til 2d-3d-4d da jeg var i uge 28 sidste gad og jeg ville gerne vide kønne.....Fik jeg jo så også afvide...
Første gang nej..Men var heller ikke til scanningen efter uge 21...
VH Henriette som ikke ville kunne lade være og man kunne nemt også se det såååååå ja...

Anmeld

14. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

arnela87 skriver:

Ville i vide hvad kønnet det bliver hvis i skulle til scanning i uge 28??
For der er kun 12 uger tilbage til terminen...

vi ville også helt klart vide det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.