Hey

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvis i skulle til scanning i uge 28

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.495 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. februar 2009

Amelia<3

Ville i vide hvad kønnet det bliver hvis i skulle til scanning i uge 28??
For der er kun 12 uger tilbage til terminen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

Pia.

Ja det ville jeg - men jeg er også frygteligt nysgerrig af natur - så ja....

MEN når det er sagt, så vidste vi det ikke med vores første barn og det var altså rigtig stort at få det afvide af min mand da han var født - med våde øjne sagde han - DET BLEV EN DRENG

Men de to andre gange har vi vidst det simpelthen fordi jeg er alt for nysgerrig...

Anmeld

12. februar 2009

Amelia<3

PiaR skriver:

Ja det ville jeg - men jeg er også frygteligt nysgerrig af natur - så ja....

MEN når det er sagt, så vidste vi det ikke med vores første barn og det var altså rigtig stort at få det afvide af min mand da han var født - med våde øjne sagde han - DET BLEV EN DRENG

Men de to andre gange har vi vidst det simpelthen fordi jeg er alt for nysgerrig...

Jeg er meget i tvivl nemlig, for jeg ville have det at vide da jeg var til 2 scanning, men barnet lå forkert så hun kunne ikke se hvad det bliver. Så har jeg det sådan når jeg har kunne vente i 6 måneder uden at vide det så kan jeg også vente den sidste tid. Men et eller andet sted vil jeg så GERNE VIDE hvad det bliver.

Anmeld

12. februar 2009

Pia.

arnela87 skriver:

Jeg er meget i tvivl nemlig, for jeg ville have det at vide da jeg var til 2 scanning, men barnet lå forkert så hun kunne ikke se hvad det bliver. Så har jeg det sådan når jeg har kunne vente i 6 måneder uden at vide det så kan jeg også vente den sidste tid. Men et eller andet sted vil jeg så GERNE VIDE hvad det bliver.

Kan godt forstå dig - helt sikkert,,, det er så svært... Hvad siger din bedre halvdel - vil han vide det ?

Anmeld

12. februar 2009

Amelia<3

PiaR skriver:

Kan godt forstå dig - helt sikkert,,, det er så svært... Hvad siger din bedre halvdel - vil han vide det ?

Nej han syntes at vi skal vente til barnet er født....

Det ville han også før, men da vi kom til anden scanning så ombestemte han sig alligevel
Så må vi bare vente og se hvad vi finder ud af. For når man ved hvad man skal have, så kan man forbrede sig med tøj og sådan nogle ting..

Anmeld

12. februar 2009

Pia.

arnela87 skriver:

Nej han syntes at vi skal vente til barnet er født....

Det ville han også før, men da vi kom til anden scanning så ombestemte han sig alligevel
Så må vi bare vente og se hvad vi finder ud af. For når man ved hvad man skal have, så kan man forbrede sig med tøj og sådan nogle ting..

Er det en 3D scanning ??? - ellers kan man jo ikke være helt sikker....

Jeg syntes I skal vente hvis I kan, jeg tror det er det I har det bedst med...
- I kan jo sige at hvis de kan se det med sikkerhed at de gerne må sige det men ellers ikke...

Knus Pia.

Anmeld

12. februar 2009

Amelia<3

PiaR skriver:

Er det en 3D scanning ??? - ellers kan man jo ikke være helt sikker....

Jeg syntes I skal vente hvis I kan, jeg tror det er det I har det bedst med...
- I kan jo sige at hvis de kan se det med sikkerhed at de gerne må sige det men ellers ikke...

Knus Pia.

Nej det er ikke 3D scanning vi ska til. Jeg skal til scanning for at tjekke min moderkage, for fik at vide sidst at min moderkage ligger lidt langt nede. Så vi skal finde ud af om jeg skal have kejsersnit...

Ja du har nok ret at det er best at vente til barnet er født

Anmeld

12. februar 2009

Pia.

arnela87 skriver:

Nej det er ikke 3D scanning vi ska til. Jeg skal til scanning for at tjekke min moderkage, for fik at vide sidst at min moderkage ligger lidt langt nede. Så vi skal finde ud af om jeg skal have kejsersnit...

Ja du har nok ret at det er best at vente til barnet er født

Håber I finder ud af det...

Sov godt knus Pia.

Anmeld

12. februar 2009

Amelia<3

PiaR skriver:

Håber I finder ud af det...

Sov godt knus Pia.

tak i lige måde

Anmeld

12. februar 2009

Diana...

Jeg ville os vide det af samme grund som Pia er alt for nysgerie... Jeg er glad for jeg ved det synes det meget nemmer både at købe ting og navne osv. men synes det er så dejligt at vide at inden længe har jeg min lille dreng i armene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.